برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

ده خبر کوتاه و عمیق ازبدنسازی و پرورش اندام ایران

۱- رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از پلمپ شدن ۸۰ باشگاه بدنسازی به دلیل فروش مکملهای غیر مجاز خبر داد.

بادی فول: ۹۹/۹۹درصد مکملها در باشگاهها فروش میرود اقای ریس سازوکار دیگری بیندیشید همه باشگاهها را نمی توانید پلمپ کنید در ثانی مکمل خوب بد نیست نه انهای که در داروخانه میفروشند اجازه دهید مغازه های مکمل فروشی باز شوند وبعد شدیدا نظارت کنید مگر نه وضع مکمل زیر زمینی و قلابی خسارت بیشتری میزند

۲- ۷۶ ورزشکاری که اسفند ماه سال گذشته در مسابقات انتخابی فدراسیون IFBB شرکت کردند به دعوت نشدن به اردوی بازبینی ۲۰ فروردین اعتراض داشتند آنها عقیده دارند با توجه به حضور آقای آشتیانی در آن مسابقه و قول شرکت در اردوی بازبینی به آنها جفا شده.

بادی فول :اقای اشتیانی ان روزی که در پی جذب نظر رافائل به ان مسابقه رفتید به این قهرمانان جایزه وقول دادید حالا هم وفا کنید شما بدنساز نبوده اید نمی دانید بعضی زندگیشان را میفروشند تا قهرمان شوند. این قهرمانان را جدی بگیرید اقای تبریزی پیشنهاد دادند دو تیم اعزام شود خواهشمند است با ifbbهماهنگ کنید. شما که دل دوستان اقای امیری را باپست ومقام بدست اوردید برای این بچه ها هم فکری کنید تا متضرر نشوند.

۳- تعدادی از اهالی بدنسازی و پرورش اندام در طی نامه ای به وزیر ورزش از اقدامات و عملکرد سرپرست فدراسیون بدنسازی اعتراض نمودندو دلایل خود را اینگونه نوشتند۱-.تهدید معترضین به شکایت به دادسرا۲.انتصاب گاهاًبدون اطلاع اشخاص۳.برکناری مدیر تیم ملی پس از نامه تذکر درخصوص گرفتن تست دوپینگ ۳-بی اعتنای به نامه های فدراسیون جهانی واسیای ۴-عدم مدیریت در ارتباط بین ا لملل ۵-این طریقه مدیریت باعث دو دستگی بین ورزشکاران ومسولین این رشته میشود.

بادی فول:همه اهالی بدنسازی این بزرگان وعزیزان پشت این نامه نگاریها را میشناسند ما پیشنهاد میکنیم این دوستان معذول شده کمی صبر کنند شاید دو باره دروران تاخت تاز انها فرا رسد چون دیگران تازه نصب شده هم صبر کردند واز دست انها خون دلها خوردند. شاید چند ماه دیگر شاید هم ۴سال دیگر دوران اوج شما دوباره فرا رسد پس احتراما از خود ظرفیت نشان دهید.

بدنسازی و پرورش اندام ایران

۴- قانونی در وزارت ورزش وجود دارد که طبق آن بازنشسته ها نمی توانند در فدراسیونها مسئولیت داشته باشند طبق همین قانون آشتیانی احمد بلاسی را برکنار و کاوه درودی را جایگزین کرد، دوروز بعد بلاسی اعلام کرد طبق نظر سجادی معاون وزیر در جای خود ابقاء شد ولی دکتر آشتیانی اعلام کرد اگر آقای بلاسی حکمی از معاون وزیر دارد ارائه دهد و به میز خود برگردد. ظاهراً نه آقای درودی نه آشتیانی اعتقادی به برگشت آقای بلاسی ندارند و گفتند که آقای سجادی زیر نامه آقای بلاسی نوشتند برگشت ایشان به فدراسیون تا اطلاع ثانوی بلامانع است ولی به پست دبیری ایشان اشاره نشده که البته ما ریاست دو کمیته را به ایشان پیشنهاد کرده ایم ولی اقای بلاسی جوابی نداده اند .

بادی فول:اقای اشتیانی نحوه برکناری اقای بلاسی درست نبود او ادم خوش نامیست (نشنیدهایم مثل بعضی ها کاسب باشد)ا گر حتی نمی خواهید او دبیر باشد از غرور خود بگذرید واز او تقدیر ودلجوی کنید این دلجوی وجهه شما را ترمیم میکند

۵- کاوه درودی دبیر فدراسیوناعلام کرد به زودی مبالغی را از اهالی بدنسازی کشوردریافت میکنیم وآنها را در تشکیلات جدیدی عضو می نمایم و بعدا”در کلاسها ودوره های آموزشی به آنها تخفیف می دهیم وی سپس گفت به زودی لیگ پرورش اندام را راه اندازی می کنیم و قصد داریم در این مهم از باشگاههای کمک بگیریم تا ورزشکاران هم مبالغی را بگیرند .

بادی فول : درست است که تحریم هستیم ودولت بودجه کمی به فدراسیونها میدهد وباید فکری کرد .اما مطمئنیم این راه جواب نمیدهد ودر شاءن فدراسیون نیست

۶- از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افشین سلیمانی بروجردی به سمت کمیته تشریفات، بهرام ناصری به عنوان سرپرست کمیته مسابقات و سامان سرابی هم به عنوان دبیر کمیته فنی معرفی شدند.

بادی فول :اقای دکتر اگر با مقام دادن میخواهید حاشیه را کم کنید و افراد را ساکت کنید اشتباه میکنید .اما اگر این پستها به حق است وبه جا تبریک میگوییم

۷- علی تبریزی اعلام کرد برای ورود به مسابقات حرفه ای شرایط خوبی دارم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام ،او اعلام کرد شرایط تغییرو تحول در فدراسیون باید با تقدیر و تشکر از عملکرد افرادو محترمانه باشد .

بادی فول: برای این اسطوره قهرمان در هر جا وهر مقامی ارزوی سلامتی داریم

۸- حمزه هوشمند اعلام کرد آقای آشتیانی در جمع اعضای تیم ملی و کمیته فنی و مربیان اعلام کرده که مسئله دوپینگ مهم نیست و این حرف درستی نیست.

بادی فول: اقای هوشمند این مسائل را در جراید مطرح کردن بی فایده است وشما بهتر میدانید این کار خود زنیست( خیلی وقت است همه انهای که باید بدانند همه چیز را در مورد دوپینگ میدانند).وزیر از ایشان حمایت میکند و در انتخابات هم برنده میشود احتراما خویشتنداری کنید بگذارید کار جلو برود .

۹- آشتیانی در گذشته کارتهای مربیگری و داوری افتخاری برای برخی افراد صادر شده که به محض ورود به این فدراسیون جلوی آن را گرفتم دیگر کارت افتخاری برای کسی صادر نمی شود .

بادی فول :قبلیها هر کس موی دماغ میشد این گونه از او تقدیر میکردنداقای دکتر خیلی وقت است کارت داوری ومربیگری در ایران بی ارزش شده تا دلتان بخواهد مربی یکهفته ای (زمان کلاس مربیگری )داریم که در باشگاهها مثل مور ملخ به جان مال بچه های مردم افتاده اند( حتی برخی کارت هم ندارند) اگر از انها بپرسید بدنسازی چیست میگویند تستسترون …

 

– ۱۰ – معرفی اعضای تیم ملی در رقابت های آسیای۲۰۱۳ به شرح زیر اعلام شد.

– وزن ۶۰کیلوگرم: غلامرضا علیزاده

– وزن ۶۵ کیلوگرم : فرامزز عزیزی

– وزن ۷۰کیلوگرم : مصطفی گودرز ناصری

– وزن ۷۵ کیلوگرم :علی رستمی

– وزن۸۰کیلوگرم: حبیب الله معمر

– وزن ۸۵کیلوگرم : علیرضا سرلک

– وزن ۹۰کیلوگرم :مهدی عیاری

– وزن ۱۰۰کیلوگرم : رضا باقرزاده و جعفر غفارنژاد

– وزن ۱۰۰+ کیلوگرم : عباس پی سپار

بادی فول: برای همه ارزوی موفقیت میکنیم

بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی