برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل پمپ خون

مکمل پمپ خون Super charge Xtreme N.O

این نمونه در اصل یکی دیگر از مکمل هایی است که به منظور تشدید پمپاژ خون به درون بافت های عضلانی تولید و عرضه شده است.

اثرات مثبت این مکمل پمپ خون

کمپانی سازنده در تشریح این محصول به افزایش سایز عضلات، افزایش قدرت و افزایش سطح انرژی اشاره کرده و به عبارت دیگر هیچ یک از مواردی که ورزشکاران رشته های قدرتی از آنها استقبال می کنند را از قلم نیانداخته و این مکمل را هم برای ورزشکاران رشته های قدرتی نظیر وزنه برداری و پاورلیفتینگ و هم برای ورزشکاران رشته های پرورش اندام مناسب دانسته است.

افزایش قدرت و انرژی

کمپانی سازنده همچنین از افزایش محسوس قدرت و افزایش سطح انرژی و از دم و پمپاژ شدید در عضلات با مصرف اولین دز از این مکمل خبر داده است و با توجه به اینکه این سری مکمل ها اثراتی آنی دارند این ادعا را تا حدود زیادی می توان قابل قبول و تحقق پذیر دانست.

افزایش آنی انرژی

گفته و یا به عبارت بهتر ادعا می شود که شما ۱۵ دقیقه پس از مصرف این مکمل پمپ خون انرژی مضاعف محسوسی در بدن خود حس کرده و تمرینی که خواهید کرد بسی متفاوت تر از آنی خواهد بود که بدون مصرف این مکمل داشتید و با توجه به اثراتی که از این سری مکمل ها دیده ام تصور می کنم این ادعا ادعایی قرین با واقعیت باشد.

آرژینین

از دیگر ویژگی های مکمل پمپ خون Super charge Xtreme N.O می توان به بالا بودن محتویات آرژینین آن اشاره کرد و حتما می دانید که یکی از اساسی ترین فاکتورهای لازم برای ترشح هورمون رشد در بدن، همین اسید آمینه بوده و وجود مقادیر کافی از این اسید آمینه به دم انداختن بدن و به پمپاژ خون به درون بافت های عضلانی نیز کمک می کند و از این رو این اسید آمینه در حقیقت یکی از اصلی ترین اجزای سازنده این سری از مکمل ها بوده و هست.

مقرون به صرفه

از دیگر محسنات این مکمل می توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد به این معنی که هر بسته از این محصول برای ۵۰ جلسه تمرین کفایت می کند. شاید کسانی که اوضاع مالی خوبی دارند این خصیصه را چندان مهم ارزیابی نکنند ولی کسانی که از نظر مالی بنیه خوبی نداشته یقینا به این مهم نیز اهمیت خواهند داد.

نیتریک اکسید

مصرف این مکمل باعث بالا رفتن محسوس میزان نیتریک اکسید در خون می شود و همین مسئله نیز رگ ها را شدیدا باز کرده و خون رسانی به بافت ها را تشدید می کند. زمانی که خون رسانی به بافت ها تشدید شد از یک سو جریان مواد غذایی به بافت ها بهتر و سریع تر انجام خواهد شد و از سوی دیگر دم بدن به خوبی در حین تمرین حاصل خواهد شد.

رفع خستگی

کمپانی سازنده در مورد این محصول گفته که برای کم کردن از میزان خستگی که در طول روز مستولی می شود نیز می توان از این مکمل غذایی بهره گرفت.

افزایش محسوس قدرت

در برخی موارد برخی از افراد که در رشته های قدرتی همانند وزنه برداری و وزنه برداری قدرتی (پاورلیفتینگ) تمرین و فعالیت می کنند با استفاده از این مکمل حتی افزایش محسوس قدرت بدنی را نیز گزارش کرده اند و کمپانی سازنده نیز در مورد افزایش محسوس قدرت در نتیجه ی مصرف این مکمل خبر داده است.
بدیهی است زمانی که جریان خون به درون بافت های عضلانی تسهیل و تشدید می شود و مواد غذایی بهتر از قبل به بافت های هدف رسیده و مواد زاید نیز به خودی خود حاصل خواهد شد.

حجم خشک توده عضلانی

کمپانی سازنده در مورد افزایش حجم خشک توده عضلانی و در مورد افزایش سایز عضلات در نتیجه ی مصرف این مکمل نیز صحبت کرده است! این مسئله را شاید بتوان امری قابل تحقق دانست ولی یقینا این اثر در نتیجه تاثیر مستقیم و آنی این مکمل بر بدن نبوده و در نتیجه ی بهبود نسبی کیفیت تمرین و در نتیجه ی بهبود محسوس خون رسانی به بافت ها بوده و به مرور زمان حاصل خواهد شد.

چگونگی بدست آوردن حجم خشک و بدون چربی در بدنسازی

تسریع ریکاوری

همچنین گفته می شود که با مصرف این مکمل تا حدود زیادی می توان ریکاوری ناشی از پرداختن به تمرینات سنگین و شدید را تسریع کرد و با توجه به اینکه این مکمل با تشدید خون رسانی به بافت ها رابطه مستقیم دارد در بررسی ادعاهای این کمپانی در مورد این محصول، این اثر را نیز می توان اثری قابل تحقق دانست.

فاز اول:

این فاز در حقیقت فاز پمپاژ خون به درون بافت های عضلانی است که به نوعی می توان از آن به فاز افزایش سطح انرژی نیز یاد کرد. لازم به توضیح است که این فاز عملا قبل از اینکه تمرین را آغاز کنید عملی شده و بدین ترتیب به بهبود کیفیت تمرین کمک می کند.

Methylxanthines

این ترکیب که در بدنه این مکمل گنجانده شده است در ابتدای کار وارد عمل شده و انرژی مورد نیاز برای پرداختن به تمرینات سنگین را آزاد می کند و گفته می شود که با آزاد شدن این ماده فرد از نظر روانی نیز انرژی مضاعفی در بدن خود حس می کند.

Pikatropin

این ماده در حقیقت برای تشدید خون رسانی به درون بافت های عضلانی در بدنه این مکمل جای داده شده است و گفته می شود که این ماده خستگی ذهنی و مغزی را نیز به نحوی مطلوبی کاهش می دهد.

Nitrous Malate

این ماده در حقیقت نوعی آرژینین است که برای تشدید پمپاژ خون به درون عضلات در بدنه این مکمل تعبیه شده است و گفته می شود که افزایش محسوس جریان مواد غذایی به درون بافت های عضلانی نیز با مصرف این ماده دیده خواهد شد.

Taurine

کمپانی سازنده از این ماده به عنوانی نوعی حجم دهنده قوی که بر روی بافت های عضلانی اثر می کند یاد کرده است و گفته می شود که در این مکمل به فراوانی از این ترکیب نیز بهره گرفته شده است.

N-Acetyl-Glutamine(NAG)

این ترکیب نیز در حقیقت نوعی گلوتامین است که ذخایر گلیکوژنی را در بدن تقویت کرده و به افزایش حجم سلول های عضلانی نیز کمک می کند.

فاز دوم:

این فاز که در جریان تمرین عملی می شود در حقیقت فاز قدرت و استقامت است به این معنی که استقامت شما برای تحمل طولانی مدت تمرین افزایش یافته و در جریان تمرین نیز قدرت بدنی شما به طور محسوسی افزایش می یابد.

Di-Creatin Malate

این ترکیب در حقیقت نوعی کراتین است که در آن مالیک اسید نیز افزاده شده است و گفته می شود که از این ترکیب برای افزایش قدرت در حین تمرین بهره گرفته شده است.

Beta-Alanine/L-Histidine

از این ترکیب برای نرمال کردن اسیدیته و قلیایی محیط هایی همانند خون و توده های عضلانی استفاده شده است و لازم به ذکر است که بالانس کردن Ph این محیط ها امکان تمرینات سنگین تر و شدیدتر و همچنین امکان طولانی تر کردن جلسات تمرینی را برای شما فراهم می کند.

Vinitrox

گفته می شود که این ماده در ترکیب با اسید آمینه آرژینین به بهبود کیفیت کار این ماده یعنی آرژینین در بدن کمک کرده و پمپاژ برتر خون و افزایش محسوس تولید نیتریک اکسید و کاهش تولید اکسیدان ها را به خوبی محقق می سازد.

فاز سوم:

این فاز که پس از اتمام تمرینات روزانه عملی می شود در حقیقت به ریکاوری پس از تمرین کمک می کند و حتما می دانید که داشتن تمرین سازنده منوط به کامل شدن ریکاوری خواهد بود.

Humanofort

از این ترکیب برای افزایش ترشح تستوسترون و برای هر چه کوتاه تر کردن مدت زمان ریکاوری استفاده می شود و البته کمپانی سازنده در ادامه به افزایش ترشح فاکتورهای رشد شبه انسولین و دیگر هورمون ها در نتیجه ورود این ترکیب به بدن نیز اشاره می کند که این ادعاها را می توان به پای تجاری بازی و استفاده از نام این سری از فاکتورهای برای رسیدن به فروش بیشتر نوشت و گرنه این مکمل و یا هر مکمل دیگری که به صورت مجاز تولید و عرضه می شود میکروسکوپی تر از آن خواهد بود که به گرد پای این فاکتور ها برسد.

فرم دارویی

این مکمل به صورت پودر و در بسته بندی های ۸۰۰ گرمی و در سه طعم مختلف تولید و روانه بازار شده است و قیمت آن در بازارهای جهانی در حدود ۳۹ دلار است. کمپانی سازنده، هر سروینگ از این مکمل را شامل یک پیمانه یا معادل ۱۶ گرم دانسته است و ادعا می کند که همین مقدار از این مکمل برای یک وعده کفایت خواهد کرد.

دستور مصرف مکمل پمپ خون Super charge Xtreme N.O

بسته به شدت تمریناتی که در هر جلسه انجام می دهید و بسته به شدت تمریناتی که قرار است در این جلسه اجرا کنید می توانید یک الی دو پیمانه از این مکمل را با آب فراوان مخلوط کرده و ۱۵ دقیقه قبل از تمرین و با معده خالی آن را میل کنید.

هشدار:

توجه داشته باشید که مصرف این مکمل پمپ خون باید با معده خالی صورت بگیرد و توجه داشته باشید در صورتی که این مکمل را با معده پر میل بکنید از اثر این مکمل به نحو محسوسی کاسته خواهد شد.
معمولا افرادی که این مکمل را در نزدیک خواب شبانه مصرف کرده و یا در مصرف آن افراط می کنند دچار بی خوابی و یا اختلال در خواب می شوند و از این رو افرادی که سابقه این مشکلات را دارند در مصرف این مکمل باید به هشدارهای داده شده توجه بیشتری داشته باشند.

مصرف این مکمل نیز همانند اغلب مکمل های غذایی برای سنین زیر ۱۸ سال ممنوع است و افرادی که سابقه بیماری های قلبی و سابقه ناراحتی های غده تیروئید و سر دردهای میگرنی و ایضا سابقه بیماری های روانی و افسردگی داشته و یا از نظر ارثی مستعد ابتلا به این بیماری ها باشند قبل از اقدام به مصرف این مکمل باید با پزشک خود مشورت بکنند.

توجه داشته باشید که افراط در مصرف این مکمل و سنگین کردن دزهای مصرف ممکن است به حملات و حتی سکته های قلبی منجر شود و از این رو اکیدا هشدار داده شده است تا از دزهای توصیه شده تجاوز نکنید. همچنین گفته می شود که استفاده از کافئین و دیگر محرک های سیستم عصبی به همراه این مکمل ضروری نبوده و حتی ممکن است به بروز مشکلات و بروز حالت های ناخوشایند نیز ختم شود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی