کشش عضلات ساق پا -بادی فول-

کشش عضلات ساق پا اگر با خود فکر می کنید که اجرای حرکات کششی مثل نوعی وقت تلف

کشش عضلات ساق پا
اگر با خود فکر می کنید که اجرای حرکات کششی مثل نوعی وقت تلف کردن است، شاید لازم باشد تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا نظرتان تغییر کند!بکار بستن این نکات می تواند کمک کند به افزایش قدرت شما، حداقل در تمرین ساق پا و قدرت بیشتر نیز امکان اعمال فشار بیشتر بر ساق پا را فراهم می کند، که می تواند به رشد عضلانی بیشتر منجر شود. 

 

و چه کسی است که نخواهد به رشد بیشتری در عضلات لجوج ساق پا دست یابد!؟ محققان در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، افرادی را تحت حرکات کششی ساق پا قرار دادند، برای چهار کشش ۳۰ ثانیه ای، با ۳۰ ثانیه استراحت بین هر کشش. آنها از این روتینهای کششی سه بار در هفته، برای ۱۰ هفته بهره بردند. دانشمندان کشف کردند وقتی افراد ساق پای خود را در طول دوره مطالعه، بدون هیچ تمرین با وزنه ای تحت کشش قرار دادند، قدرت ساق پایشان برای حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.
بنابراین تلاش کنید تا هر جلسه پس از اتمام تمرین، ساق پاهای خود را برای دستیابی به قدرت و رشد بیشتر تحت حرکات کششی قرار دهید.
منبع:مجله فلکس- می۲۰۱۲

 

بادی فول

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

One thought on “کشش عضلات ساق پا -بادی فول-

    ثبت دیدگاه