چهرسر ران

معرفی حرکات چهار سر ران

“اسکوات از پشت با اسمیت” شروع: طوری در داخل دستگاه بایستید که میله روی عضلات سرشانه و کول

“اسکوات از پشت با اسمیت”

شروع: طوری در داخل دستگاه بایستید که میله روی عضلات سرشانه و کول شما قرار بگیرد. میله را با فاصله کمی بازتر از عرض شانه در دست گرفته و آن را بچرخانید تا قلابها از پایه جدا شوند.
حرکت:سینه را بیرون داده، سرتان را بالا نگه دارید و پشتتان را اندکی قوس بدهید. زانوها و لگن را مثل حالت نشستن روی صندلی خم کنید و آنقدر پایین بروید که ران هایتان با زمین موازی شوند. حرکت را با اعمال فشار از طریق پاشنه ها معکوس کنید و باسن تان را به جلو بفشارید تا به نقطه شروع بازگردید.

چهار سر ران

“لانج با هالتر”

شروع : وزنه نسبتا سبکی را برای شروع انتخاب کرده و هالتر را مثل موقعیت شروع اسکوات، روی عضلات کول و سرشانه مستقر نمایید. سرتان را مستقیم به سمت جلو نگه داشته و قوس طبیعی کمر را حفظ کنید.
حرکت: با پای چپ گام بلندی به سمت جلو بردارید تا پاشنه پای راست تان از زمین جدا شود. زانوی چپ را خم نموده و زانوی راست را به سمت زمین نزدیک کنید تا بدن تان پایین برود. قبل از برخورد زانوی عقب با زمین ، حرکت را معکوس نموده و وزن بدن و دمبل ها را به سمت بالا پرس کنید تا به نقطه شروع لانچ برگردید. برای این حرکت می توانید تکرارها را به شکل تناوبی برای هر دو پا انجام دهید،یا اینکه تمام تکرارها را برای یک پا کامل نموده و سپس به سراغ پای دیگر بروید.

بادی فول

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه