برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

نانو ایکس ناین هاردکر

نانو ایکس ناین هاردکر NaNOX9 Hardcore

این مکمل را در حقیقت می توان نسخه جدید و به روز تر نسخه قدیمی یعنی NaNOX9 دانست، این مکمل و این سری از مکمل ها اصولا دسته ای از مکمل های غذایی هستند که در وعده قبل از تمرین مصرف می شوند و هدف از تهیه و تولید این دسته از مکمل ها نیز تشدید پمپاژ خون به درون بافت های عضلانی و ایجاد شرایط آنابولیک در حین تمرین با استفاده از سیستم تزریق نیتریک اکسید در بدن بوده است.

تزریق نیتریک اکسید

تزریق نیتریک اکسید در بدن که کمپانی سازنده در تشریح این مکمل به آن اشاره می کند و توضیحاتی در این باره داده است هرگز به این معنی نخواهد بود که شما همانند آنچه که در تزریق های عضلانی و یا وریدی صورت می گیرد دارویی را مستقیما از طریق سوراخی که در پوست و یا در دیواره عروق خونی ایجاد می کنید وارد بدن کنید بلکه این سیستم که اصطلاحا به سیستم تزریق نیتریک اکسید در خون شهرت پیدا است نیازی به تزریق نداشته و صرفا از طریق دستگاه گوارش عمل می کند.

تجربیات شخصی
من خودم از نمونه های قبلی این مکمل که هاردکور هم نبودند استفاده کرده ام و انصافا در هفته های اولی که مصرف این مکمل را شروع کرده بودم نتیجه ای که حاصل می شد عالی بود ولی به مرور زمان از اثر این مکمل بر بدن کم شد تا جایی که بسته دوم این محصول در دزهای توصیه شده و معمولی عملا بی اثر گردید.

راهکار
برای جلوگیری از اعتیاد بدن به این مکمل می توانید هر از چند گاه، مصرف آن را قطع کرده و مصرف را پس از استراحت چند هفته ای دوباره از سر بگیرید و یا پس از مصرف یک بسته از این مکمل می توانید یکی دیگر از مکمل های این سری را جایگزین آن کنید که صد البته این ترفند دوم به مذاق شرکت های تولید کننده خوش نمی آید و به این دلیل نیز هرگز به این شکل اشاره نمی کنند.

یادآوری مهم
معمولا آنچه که شرکت های سازنده در قالب بروشور و یا در سایت های اینترنتی و یا در نشریات در مورد محصولات خود منتشر می کنند تا حدود زیادی توام با اغراق بوده و با بزرگ نمایی های هدفمندی همراه است و از این رو ترجمه لفظ به لفظ این مطالب برای نوشتن کتاب در زمینه مکمل های غذایی کفایت نخواهد کرد و در این میان تجربیات شخصی که از مصرف هر یک از مکمل ها حاصل می شود و در این کتاب تا حد امکان نیز بازگو شده است بسی ارزشمند تر از مطالبی خواهد بود که بی کم و کاست و از زبان تولید کنندگان نقل قول می شود.
هر چند بدون تعارف باید به عرض برسانم که در نقل قول مطلب از زبان سازندگان محصولات نیز جنبه بی طرفی به صورت کامل رعایت شده و اغراق ها و ادعاهای نه چندان مورد تایید و نه چندان سازگار با عقل نیز همانگونه که تا به اینجای کار دیدید شدیدا در بوته نقد هم قرار داده شده است.

توصیه
با توجه به اینکه بدن به زودی و در کمتر از چند هفته به مصرف هر یک از این نمونه مکمل های غذایی که برای تشدید پمپاژ خون تولید و عرضه می شوند عادت کرده و دیگر پاسخ مناسب از خود بروز نمی دهد می توان توصیه کرد که هرگز دو بسته از این سری از مکمل ها را خریداری نکنید به این معنی که اولا مدت زمان کوتاهی پس از مصرف مکمل، بدن به ماده موثر آن عادت کرده و پاسخ لازم را از خود بروز نخواهد داد و در ثانی خوردن هر مکملی در ط ولانی مدت برای مذاق آدمی آزار دهنده می شود و باید مرتبا نوع مکمل های مصرفی خود را تغییر داده و در این زمینه نیز تنوع به خرج بدهید.

هارد کور
شرکت سازنده این محصول ادعا می کند تیم تحقیقاتی آنها پس از بررسی و بهینه کردن نمونه قبلی که به NaNOX9 معروف شده بود و پس از آزمایشات و تحقیقاتی که انجام داده اند نمونه قوی تر و موثر تر این محصول به نام NaNOX9 Hardcore را تولید و عرضه کرده اند.
البته به این مسئله نیز باید اشاره کنیم که تولید و عرضه مکمل و سپس وارد بازار کردن نمونه هاردکور آن پس از مدت زمان کوتاه از ترفندهای این کمپانی برای در دست گرفتن بازار و برای فروش هر چه بیشتر بوده است و این ترفند و ترفند های مشابه که از سوی دیگر شرکت های سازنده مکمل های غذایی به کار گرفته می شود امروزه تقریبا ترفندی معمول در بازارهای جهانی به شمار می رود.

ادعایی بی پایه اساس!!!
شرکت تولید کننده ادعا می کند که این محصول با باز تر کردن رگ های خونی و با راندن و پمپاژ خون به درون بافت های عضلانی در حین تمرین، شرایط آنابولیکی خیره کننده ای که با مصرف هورمون هایی همانند تستوسترون و هورمون رشد و فاکتورهای رشد شبه انسولین در بدن رخ آدمی می دهد را ایجاد خواهد کرد!
در مورد اینکه این محصول خون رسانی به بافت های عضلانی در حین تمرین را تشدید می کند و پمپاژ خون به درون عضلات را در حد و اندازه های قابل قبول محقق و عملی می سازد شکی در این نیست ولی اینکه این مکمل بتواند آثاری شبیه به اثرات هورمون مردانه تستوسترون و یا هورمون رشد انسانی و یا فاکتورهای رشد شبه انسولین که امروزه به IGF-1 معروف شده اند در بدن داشته باشد این ادعا را بی شک باید در زمره مهملاتی دانست که شرکت سازنده برای جلب مشتری و یا به عبارتی برای کلاه گذاشتن بر سر مشتری به این ادعاهای خنده دار دامن می زند.

Nanomolecular Rapid Explosion Technology
شرکت سازنده در مورد این محصول ادعا می کند که بر خلاف نمونه های مشابه در این مکمل از تکنولوژی Nanomolecular Rapid Explosion استفاده شده است و همین مسئله نیز اثر کردن این مکمل در کمتر از ۹ ثانیه را محقق ساخته است.
به این معنی که کپسول های حاوی این محصول به محض ورود به درون دستگاه گوارش و به محض برخورد با محیط مایع دستگاه گوارش سریعا شکسته شده و در کمتر از ۹ ثانیه وارد گردش خون می شود که البته صحت و سقم این ادعا با خود کسانی است که این ادعا را مطرح می کنند.

Nanoparticulation Technology
گفته می شود که این مکمل با استفاده از تکنولوژی خاصی موسوم به Nanoparticulation هم تقویت شده است به این معنی که آرژی نین به کار گرفته شده در ترکیب این مکمل در حدود ۲۱۰۰۰ بار کوچک تر از آرژی نین های معمول موجود در بدنه دیگر مکمل هاست و حتما می دانید هر چه دانه ها و اجزای تشکیل دهنده مکمل های غذایی ریز تر باشند جذب نیز بهتر و سریع تر رخ می دهد.

فرم دارویی
این مکمل نیز همانند نسخه های قدیمی که توسط این شرکت و به نام NANOX9 به بازار مکمل عرضه شده بود به صورت کپسول تهیه شده و در بسته بندی های ۱۸۰ تایی به بازار های جهانی عرضه شده است. نمونه های اصلی و پدر و مادر دار این محصول زمانی که کپسول های آن را در دست گرفته و یا در دهان می گذاشتید در برخورد با رطوبت دست و در برخورد با بزاق دهان ابدا رنگ پس نمی دادند ولی امروزه نمونه های بی کیفیت چینی و نمونه های بی هویت که اصولا مشخص نیست در کجا و در کدام کارگاه زیر زمینی تولید می شوند به فراوانی وارد بازار مکمل های غذایی شده است و از بارزترین مشخصه های این نمونه ها هم می توان به پس دادن رنگ در اولین برخورد با رطوبت دست و بزاق دهان اشاره کرد.

دستور مصرف
افراد مبتدی می توانند روزانه دو بار و هر بار سه کپسول از این مکمل را میل کنند و افرادی که در سطوح متوسط تمرین می کنند با وزن زیر ۱۰۰ کیلو گرم نیز باید روزانه دو وعده و هر وعده ۴ کپسول میل کنند و افراد سطوح متوسط سنگین وزن (بالانتر از۱۰۰ کیلوگرم) نیز می توانند روزانه دوبار و هر وعده نیز ۵ کپسول میل کنند. توصیه شده است که یک وعده از این دو وعده باید قبل از تمرین مصرف شود و توجه داشته باشید که خوردن آب فراوان به همراه این مکمل الزامی است.

هشدار
استفاده از این مکمل برای سنین زیر ۱۸ سال ممنوع است و در مورد این محصول نیز با تو.جه به اینکه با عروق خونی و با گشاد شدن عروق و با مسائل این چنینی سر و کار خواهیم داشت رعایت احتیاط زا مد نظر داشته باشید و به این مهم نیز همواره توجه کنید ترجیحا افرادی که مشکلات قلبی و عروقی و دیگر مشکلات پزشکی داشته و در حال حاضر از دارو استفاده می کنند نباید از این مکمل استفاده کنند. همچنین توصیه شده است که این محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کرده و از قرار دادن آن در یخچال نیز اکیدا خودداری نمایید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

2.3/5 – (3 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی