برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل Thermonex

مکمل Thermonex 

به دلیل اینکه امروزه مقامات نظارتی شدیدا بر این مسئله تاکید و اصرار دارندکه در ترکیب هیچ یک از چربی سوزها نباید از افدرین استفاده شود و به دلیل اینکه استفاده از این ترکیب در بدنه مکمل ها شدیدا مضر تشخیص داده شده است کمپانی سازنده های چربی سوزها در اولین جملاتی که در تشریح محصولات خود بیان می کنند معمولا به عاری بودن محصولات خود از افدرین اشاره می نمایند .

انرژی و متابولیسم
سازندگان این محصول در مورد این مکمل علاوه بر چربی سوز بودن آن به افزایش محسوس میزان انرژی و به تشدید متابولیسم نیز اشاره کرده اند. من خود به شخصه از چربی سوزها استفاده کرده ام ولی در صورتی که به همراه این ترکیبات از رژیم های غذایی صحیح و اصولی بهره نگیرید کمترین نتیجه ای حاصل نخواهد شد و این دقیقا همان اشتباهی است که افراد مرتکب شده و در نهایت نیز سر خورده می شوند.

به عینه افرادی را دیده ام که به دنبال باورهای غلطی که داشته و در نتیجه تلقین ها و تاکیدهای بی پایه و اساس فروشندگان این محصولات، مصرف چربی سوزها را برای لاغر شدن و کات شدن کافی دانسته و به تضمین هایی که فروشندگان در باب اثر کردن این محصولات، حتی بدون وجود ورزش های هوازی و بی هوازی می دهند دل خوش کرده و پس از مصرف این ترکیبات شدیدا سر خورده شده است.

این محصولات همانگونه که بارها یادآوری شده است تنها در صورتی که از رژیم های غذایی کم کالری استفاده کرده و تمرینات هوازی و بی هوازی کافی در طول روز داشته باشید به تشدید چربی سوزی کمک می کند و به این مهم باید اعتراف و تاکید کرد که نه تنها این محصول بلکه هیچ چربی سوز مجازی را نمی توان یافت که بدون رژیم های غذایی و بدون وجود تمرینات هوازی موفق به سوزاندن چربی های زاید در بدن شما بشود.

افزایش سطح انرژی
در مورد افزایش سطح انرژی من این مسئله را با مصرف این ترکیبات به عینه دیده و تجربه کرده ام به گونه ای که با مصرف این ترکیبات قبل از تمرین با افزایش محسوس انرژی در جریان تمرین مواجه می شوم. بالا رفتن دمای بدن و تشدید چربی سوزی و صد البته افزایش انرژی موجود در بدن با مصرف چربی سوزها به خوبی محقق می شود و من خود در اغلب موارد از این ترکیبات نه برای تشدید چربی سوزی که برای جلوگیری از تجمع چربی زاید در طول دوره های حجم و ایضا برای افزایش سطح انرژی در جریان تمرین استفاده می کنم.

۵ قدم تا چربی سوزی سریع و آسان تر

کنترل اشتها
کمپانی سازنده در مورد این محصول به افزایش انرژی و به تشدید چربی سوزی اشاره کرده و در ادامه به کنترل اشتها نیز گریزی زده است که باید دید آیا با مصرف این مکمل چنین حالتی نیز محقق می شود یا خیر! در مورد محصولات چربی سوز مجاز که بر روی هورمون های تیروئید موثر واقع می شوند حتی افزایش شدید اشتها پس از مصرف نیز دیده می شود ولی باید دید که این محصول چگونه می تواند هم چربی سوز ترموژن باشد و هم اینکه اشتها را مهار بکند؟

توانایی های ذهنی
در مورد این محصول کمپانی سازنده همچنین به بهبود توانایی های ذهنی نیز اشاره کرده است. لازم به ذکر است در مورد چربی سوز معروف هیدروکسی کات که من پیشتر می خوردم افزایش محسوس انرژی با اضطراب و با بی خوابی و با حالت های عصبی شدید همراه بود و گویا این حالت های ناخوشایند با مصرف این مکمل دیده نخواهد شد.همواره می توان گفت که بروز این علایم و این عوارض که گاه آزار دهنده می شود از بدیهی ترین تبعات منفی چربی سوزها بوده است و باز هم باید دید که این کمپانی چربی سوزی را تولید کرده است که این حالات را نداده و حتی این حالات را بهبود هم می بخشد!

محتویات: گفته می شود که در بدنه این مکمل چربی سوز مواد و ترکیبات زیر یافت می شود
کافئین
از این ترکیب در بدنه این مکمل برای افزایش محسوس میزان انرژی بدن و برای کاهش اشتها و برای بهبود خلق و خو و برای تهییج و روانی و برای بهبود کارکرد سلسله اعصاب استفاده شده است.
شاید این ترکیب بتواند حالات ذکر شده را در درجات خفیف ایجاد بکند چرا که با خوردن قهوه که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن همین ماده کافئین است نیز این حالات را تا حدود زیادی می توان محقق ساخت ولی از این مهم نیز نباید گذشت که شرکت های سازنده همواره در مورد تولیدات خود داستان سرایی های بی مورد و اغراق های شدید می کنند و فراموش نکنید که از مکمل ها باید به اندازه ای که در چنته و در توان دارند و به اندازه ای که ماعیت شان اجازه می دهد انتظار داشته باشید.

عصاره چایی سبز
این ترکیب و این عصاره نیز از طب چینی وارد عرصه مکمل سازی شده است. همانگونه که می دانید چینی ها اصولا اعتیاد به خوردن چایی سبز دارند و این مسئله برای کسانی که از نزدیک با این قوم نشست و برخاست داشته اند مسلم است. گفته می شود که از این ترکیب برای تقویت اثر کافئین استفاده شده است چرا که مصرف این دو ترکیب با هم به تشدید اثر هر دو ختم می شود.
عصاره چایی سبز خاصیت گرمازایی نیز داشته و از سوی دیگر خاصیت ترموژنی دیگر ترکیبات به کار رفته در بدنه این مکمل را نیز تشدید می کند. این ترکیب همچنین خاصیت آنتی اکسیدان قدرتمندی داشته و از این جهت نیز به شادابی و به کند کردن پیری و فرسودگی بدن کمک می کند.

Yerba Mate
این ترکیب که اصالتا از پوشش گیاهی آفریقای جنوبی وام گرفته شده است حاوی کافئین زیادی است به نوعی که آن را می توان جایگزین قهوه نیز دانست.
از کافئین موجود در این ترکیب برای تحریک سیستم عصبی و برای تشدید چربی سوزی استفاده شده است و گفته می شود که این ترکیب در کنار دیگر ترکیبات گیاهی به کار رفته در بدنه این مکمل به تشدید اثر نهایی این مکمل کمک می کند.

Octopamine HCL
کمپانی سازنده ادعا می کند که از این ترکیب که استفاده از آن در بدنه مکمل های غذایی مجاز است نیز برای تشدید اثر گرمازایی عصاره چایی سبز و کافئین استفاده شده است.

Evodio Rutaecarpa
از این ترکیب گیاهی نیز برای افزودن بر اثرات ترموژنیک (گرمازایی) این محصول استفاده شده و از این طریق نیز تا حدودی به تشدید چربی سوزی کمک شده است.

Ynephrine
این ترکیب نیز یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در بدنه این مکمل است و گفته می شود که از این ترکیب نیز برای افزودن بر اثرات گرمازایی عصاره چایی سبز و کافئین استفاده شده است.

L-Tyrosine
نوعی اسید آمینه مشروط است به این معنی که در برخی شرایط خاص آن را می توان در دسته اسید آمینه ای ضروری نیز دسته بندی کرد. این ماده را به نوعی می توان پیش ماده Catecholamine ها دانست.
کاتگولامین ها نیز همانگونه که می دانید که شامل اپی نفرین و نور اپی نفرین و دوپامین می شوند و کمپانی سازنده با عنایت به موجود بودن پیش ماده محرک های سیستم عصبی در بدنه این مکمل آن را برای بهبود خلق و خو و برای تهییج روانی و برای بهتر کردن روحیه افراد نیز مفید دانسته است که صد البته باز هم باید یادآوری کرده که از پیش ماده و از اسید آمینه ها نمی توان به اندازه داروهای محرک سیستم عصبی انتظار داشت و از مکمل ها نیز باید به اندازه آنچه که در توان دارند انتظار داشته باشید!

Iodotyrosine
این ترکیب در حقیقت نوع ید دار اسید آمینه ی تیروزین است که در بدنه این مکمل برای افزایش تولید و ترشح هورمون های تیروئید در بدن از آن بهره گرفته شده است.

Diiodotyrosine
این ترکیب نیز نوع ید دار دیگری از اسید آمینه تیروزین بوده است که در این مکمل از این ماده نیز برای افزایش تولید و ترشح هورمون های تیروئید استفاده شده است.

فرم دارویی
این محصول به صورت کپسول تولید شده و در بسته بندی های ۱۲۰تایی وارد بازار شده است که قیمت هر بسته ۱۲۰ تایی از آن در بازارهای جهانی در حدود ۲۶ دلار است و در هر سروینگ نیز می توان سه کپسول از این مکمل را میل کرد.

دستور مصرف
کمپانی سازنده در مورد این مکمل، مصرف روزانه ۲ الی ۳ وعده و هر وعده نیز مصرف سه کپسول را توصیه کرده است و لازم به ذکر است که مصرف آب فراوان به همراه این محصول نیز توصیه شده است. به دلیل اینکه ممکن است در ابتدای مصرف، بدن با دزهای یاد شده دچار مشکل شود توصیه می شود ابتدا مصرف را با دزهای پایین تر شروع کرده و به تدریج پس از بررسی واکنش بدن، دز مصرف را افزایش دهید.

هشدار:
به دلیل اینکه مصرف این مکمل و مصرف چربی سوزها به اختلال در خواب شبانه منجر می شود از مصرف این مکمل در بازه زمانی چهار الی شش ساعت متنده به خواب شبانه خودداری کنید. فراموش نکنید که مصرف این مکمل نیز همانند تمامی مکمل های چربی سوز برای سنین زیر ۱۸ سال ممنوع بوده و توام با تبعات منفی خواهد بود.
افرادی که دچار آریتمی قلبی و فشار خون بالا و نارسایی های قلبی و نارسایی های کبدی و دیابت و کم خونی های مزمن و بد خیم هستند قبل از اقدام به مصرف این مکمل باید با پزشک خود مشورت بکنند و کسانی که از اضطراب و از ناراحتی های عصبی و روحی- روانی رنج می برند نیز گفته شده است که در مصرف این مکمل باید رعایت احتیاط بیشتری بکنند.
بانوان نیز در دوران بارداری و در دوران شیردهی نباید از این محصول استفاده کننده و کمپانی سازنده همچنین هشدار داده است که در صورت بروز سر درد و سرگیجه و حالت تهوع و در صورت بروز حالت های ناخوشایند، دز مصرف این مکمل، در ابتدا تقلیل داده شده و در صورت عدم رفع این حالات، مصرف این مکمل باید قطع شود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی