برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

چربی سوز Cheaters Relief

 Cheaters Relief
پیش از ورود به مبحث تشریح این مکمل که مکانیسم اثر آن تفاوت های عمده و بنیادین با مکانیسم اثراکثر مکمل ها دارد، اشاره به این نکته مهم را ضروری می دانیم که اجناس کم کیفیت و قلابی شدیدا و به طور گسترده وارد بازار مکمل شده است و یافتن جنس اصل امروزه به غایت دشوار گردیده است.
شرکت سازنده و کمپانی تولید کننده در معرفی این محصول Cheaters Relief اشاره به این موضوع دارد که این مکمل برای ورزشکاران پیشرفته ای که در دوره های چربی سوزی و کات به سر می برند و همچنین برای ورزشکارانی که در رشته فیتنس فعالیت می کنند تولید می شود و به واقع چنین بوده است.

منترل کالری مصرفی
ورزشکاران رشته پرورش اندام برای رساندن بدن به کاتی قابل عرضه در روز رقابت باشد ناگزیر هستند در تمام طول سال اعم از دوران حجم و دوران کات، میزان کالری مصرفی خود در طول روز را شدیدا کنترل کنند و در این میان افرادی که چنین نمی کنند در دوره های حجم معمولا با تجمع انبوهی از چربی های زاید در بدن مواجه شده و در دوره های کات نیز برای زدودن این حجم از چربی زاید به ناچار دست به دامان دزهای افراطی داروهای خطرناک و غیر مجاز می شوند.

رژیم های طاقت فرسا
صد البته باید به این مهم اشاره کرد که اعمال کنترل بر میزان کالری مصرفی روزانه در دوران کات و در دوران پیش از رقابت ها شدیدتر می شود و گاه کنترل های سختی که بر مواد غذایی مصرف شده در روز اعمال می شود افراد را به شدت می آزارد.
فقط کسانی که رژیم های طاقت فرسای دوران کات را یک بار در عمر خود تجربه کرده باشند از زحمتی که بر ورزشکار در این دوران می رود اطلاع درست دارند به گونه ای که واقعا برخی از افراد در نیمه های راه می برند و به بیان ساده بی خیال رژیم می شوند.

روزهای تقلب
ورزشکاران حرفه ای در میانه رژیم های غذایی سخت و طاقت فرسا و هر از چند گاه یک وعده را به تقلب اختصاص داده و در این وعده تا حدودی از رژیمی که دارند فاصله می گیرند و غذاهای مورد علاقه خود را می خورند تا از یک سو از نظر روانی تا حدودی ریکاوری شوند و از سوی دیگر بدن تا حدودی از حالتی که در دوران رژیم در آن فرو می رود به در آید.

مکانیسم اثر
این محصول در حقیقت ترکیبی است که آنزیم های مسئول شکستن و هضم و جذب قندها و چربی ها در بدن را مختل می کند و بدین ترتیب از جذب قند و چربی که اصلی ترین عوامل ایجاد چربی زاید در بدن بوده و اصلی ترین عوامل در کند کردن روند چربی سوزی و کات به شمار می روند جلوگیری می کند.

موارد مصرف
به عبارت ساده تر شما با استفاده از این ترکیب می توانید یکی دو وعده در هفته را با خیال راحت تقلب کرده و از قند و چربی در غذاهایی که می خورید استفاده کنید بی آنکه ترسی از به هم ریختن رژیم و ترسی از وارد شدن چربی و قند به بدن داشته باشید.

ارزش واقعی این مکمل
تنها کسانی که اشتهای بالایی داشته و در برابر غذاها و در برابر اشتها ضعف دارند و تنها کسانی که در دوران چربی سوزی و کات، طاقت شان طاق می شود و رژیم ها را نیمه کاره رها می کنند از ارزش واقعی این مکمل و این ترکیب آگاه هستند. گفته می شود که این ترکیب و این مکمل از ورود مواد مغذی مورد نیاز بدن در دوران کات به درون بدن نیز جلوگیری نمی کند و شما با خیال راحت می توانید با استفاده از این ترکیب در دوران کات و در دوران رژیم های سختی که در پیش دارید وعده های غذایی تقلب خود را بدون ترس از اینکه رژیم شما شکسته شود و بدون داشتن عذاب وجدان از اینکه رژیم خود خود را موقتا می شکنید میل کرده و در عین حال نگران نرسیدن مواد مغذی مورد نیاز به درون بدن نیز نباشید!

کنترل قند خون
همانگونه که ذکر شد اولین هدف از تولید این مکمل کاستن از تاثیر منفی وعده های غذایی تقلب در دوران رژیم های سخت و طولانی بوده است و با این وجود شرکت سازنده در مورد این محصول ادعا کرده است که برای کنترل قند خون نیز می توان از این محصول استفاده کرد.

محتویات:
شرکت سازنده در تشریح این مکمل ادعا می کند که در ترکیب و در بدنه این مکمل از این مواد و ترکیباتی که در ادامه تشریح خواهد شد استفاده شده است:

Chitosan
این ماده در حقیقت ترکیبی با منشاء طبیعی است که به چربی ها چسبیده و مانع از هضم و جذب چربی ها می شود و گفته می شود که هر واحد از این ترکیب می تواند تا هفت برابر وزن خود، چربی مهار کرده و از جذب و از ورود آن به بدن جلوگیری کند.

Cassia Nomame
این ماده نیز ترکیبی است که منشاء گیاهی داشته و در حقیقت وظیفه مهار کردن آنزیم لیپاز را بر عهده دارد به این معنی که با مهار کردن این آنزیم مانع از تاثیر این آنزیم بر روی چربی ها می شود و بدین ترتیب چربی هایی که در دستگاه گوارش وارد می شوند بی آنکه جذب بدن شوند دفع می گردند.

Neopuntia
این ترکیب نیز منشاء گیاهی دارد و در حقیقت نوعی ترکیب چربی دوست بوده و به اسیدهای چرب که از طریق تغذیه روزانه و در طول روز و یا در خلال وعده های غذایی تقلب وارد دستگاه گوارش می شود چسبیده و از جذب این مواد به خوبی جلوگیری می کند.

Phaseo-Lean
این ماده نیز نوعی ترکیب با منشاء گیاهی است که در حقیقت از لوبیای سفید استخراج می شود و گفته می شود که با مهار آنزیمی موسوم به آنزیم Alpha Amylase از جذب و ورود هیدرات کربن به درون بدن به خوبی جلوگیری می کند.

Citrilin HCA
این ترکیب نیز همانند ترکیبات به کار رفته در این مکمل، منشاء گیاهی دارد و گفته می شود که آنزیم ATP Citrate Lyase را مهار می کند. این آنزیم در حقیقت وظیفه سنتز اسیدهای چرب در بدن را بر عهده دارد و زمانی گه این آنزیم در بدن مهار می شود می توان امید داشت که از شکل گیری توده چربی در بدن جلوگیری شود.

R-Alpha Lipoic Acid
در ترکیب این محصول همچنین افزاینده ترشح طبیعی انسولین نیز به کار گرفته شده است. ورزشکاران اغلب از این ترکیب برای وعده پس از تمرین استفاده می کنند به این معنی که این ترکیب با افزودن بر میزان ترشح انسولین به رانده شدن قند و مواد غذایی به درون سلول های عضلانی کمک می کند.

۴-Hydroxy-Lean
این ترکیب نیز منشاء گیاهی دارد و اثر این ترکیب نیز همانند اثر ترکیب بالا بوده و گفته می شود که این ماده نیز به افزایش میزان ترشح انسولین در بدن کمک می کند.

Cinnulin-PF
این ترکیب در حقیقت عصاره دارچین است و گفته می شود به حفظ بالانس اسیدهای چرب، کلسترول و تری گلیسیرید و به حفظ بالانس قند خون کمک می کند.

نکته عبرت انگیز:
همانگونه که متوجه شدید تمامی مواد به کار رفته در ترکیب و در بدنه این مکمل چیزی جز مواد طبیعی با منشاء گیاهی نیستند و جالب است بدانید کشورهایی که این محصول را تولید و به ما عرضه می کنند و در قبال فروش آن به ما نیز پول های کلان به جیب می زنند پوشش گیاهی کچل و بی بخاری داشته و مواد اولیه ساخت این مکمل ها را به صورت خام از کشورهای جهان سوم وارد می کنند و یا دست کم بذر و نهال این گیاهان را از کشورهای جهان سوم وارد کرده و در کشور خود رشد و نمو می دهند!

فرم دارویی
این مکمل به صورت کپسول تولید و عرضه شده است و بسته های آن نیز حاوی ۱۲۰ کپسول هستند و قیمت آن به دلیل گیاهی بودن آن نیز معمولا پایین بوده و در بازارهای جهانی هر بسته از این محصول را می توان حدودا ۲۰ دلار خرید.

دستور مصرف:
هر سروینگ این مکمل حدودا شامل یک کپسول می باشد و گفته می شود که یک سروینگ از این محصول را باید پانزده دقیقه قبل از وعده غذایی که قرار است در این وعده تقلب کنید و یک کپسول دیگر را نیز یک ربع پس از این وعده غذایی مصرف کنید.

دفع ویتامین های محلول در چربی
به دلیل اینکه این مکمل دفع مواد چرب و قندی از دستگاه گوارش را تشدید کرده و از جذب این دو درشت مغذی به بدن به شدت جلوگیری می کند دفع ویتامین های محلول در چربی با استفاده از این مکمل نیز امری عادی خواهد بود.
گفته می شود زمانی که از این مکمل استفاده می کنید بدن شما ویتامین های AوDوEوK که ویتامین های محلول در چربی هستند را نیز از دست می دهد و از این رو می توانید برای جبران کمبود این ویتامین ها در حدود چهار ساعت قبل از مصرف این مکمل یا در حدود چهار ساعت پس از مصرف این مکمل، این ویتامین ها و اسیدهای چرب مورد نیاز خود را مصرف کنید.

احتیاط:
در صورتی که از ناراحتی هایی نظیر بیماری قند، فشار خون بالا، اضطراب، افسردگی و بیماری های قلبی و عروقی و دیگر بیماری ها رنج می برید پیش از مصرف این مکمل حتما با پزشک خود مشورت کنید و به خاطر داشته باشید که روزانه بیش از سه سروینگ از این مکمل را نمی توانید مصرف کنید.

مکمل جانشین رژیم های غذایی!
شاید این باور و این عقیده به ذهن شما هم خطور کرده باشد که با وجود این محصولات و با وجود در دسترس بودن محصولات مشابه، دیگر گرفتن رژیم و دیگر مقاوت در برابر اشتها معنی نخواهد داشت و شما می توانید بخورید و لاغر شوید و یا بخورید و فیتنس بشوید.

تبعات منفی
توجه داشته باشید که خوردن این مکمل تنها در موارد خاص و در وعده های غذایی تقلب مورد قبول و مورد تایید است و در صورتی که استفاده از این مکمل را به صورت عادت برای خود در طول روز در بیاورید:

اولا بدن در طولانی مدت به دریافت این مکمل عادت کرده و دیگر پاسخ مناسب از خود نشان نمی دهد و شما با بی اثر شدن و یا دست کم با کاهش محسوس تاثیر این مکمل بر بدن مواجه می شوید!
در ثانی با تمدید مصرف این مکمل، تمامی ویتامین های محلول در چربی و اسیدهای چرب مورد نیاز بدن شما نیز به همراه قند و چربی هایی که این مکمل آن ها را دفع می کند از بدن شما دفع می شوند و در طولانی مدت با مشکلات عدیده ای در گیر می شود که داشتن چربی زاید در برابر این مشکلات بسی قابل تحمل تر خواهد بود!

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی