برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیپوسیکس Lipo 6 Hers

لیپوسیکس

این محصول را می توان نسل بعدی مکملی دانست که پیشتر تشریح شد و این  مکمل نیز به صورت کپسول های مایع تولید شده است و ادعا می شود که همین مایع بودن محتویات داخل کپسول هم به تسریع در جذب آن کمک کرده است. شرکت سازنده ادعا می کند که این محصول صرفا برای بانوان تولید و عرضه شده است

Multi-Phse
کمپانی سازنده در مورد این محصول گفته است که علاوه بر مایع بودن محتویات داخل کپسول از تکنولوژی Multi-Phase نیز در آن بهره گرفته شده است. این گفته به این معنی است که روند آزاد شدن مواد موثر به کار گرفته شده در این محصول و جذب آن کاملا کنترل شده بوده است.

شکننده تر بودن کپسول های مایع
اشاره به این نکته نیز ضروری است که مایع بودن محتویات کپسول پایداری آن را به شدت متزلزل کرده است به این معنی که این دسته از مکمل ها که به فرم کپسول های مایع عرضه می شوند در قیاس با کپسول هایی که محتویاتی جامد دارند شکننده تر ظاهر شده اند و ممکن است کپسول ها در جریان حمل از کارخانه تا محل عرضه در شرایطی نه چندان نامساعد همانند دمای نسبتا بالای محیط شکسته و محتویات کپسول در داخل قوطی سرازیر شود و درست به همین دلیل نیز در اغلب بسته هایی که در کشورهایی همانند کشور ما که ورود این دست کالاها از طریق زمینی و از طریق لنچ صورت می گیرید عرضه می شوند تعداد قابل ملاحظه ای از کپسول ها شکسته و غیر قابل استفاده هستند.

فاز اول: فاز آزاد شدن سریع
زمانی که این کپسول را میل می کنید پوشش اولیه کپسول بلافاصله پس از ورود به بدن و در دستگاه گوارش باز شده و محتویات مایع درون آن فورا آزاد می شود و آزاد شدن این محتویات نیز ادعا می شود که به تشدید سریع چربی سوزی، افزایش میزان انرژی و به پاره ای از دیگر اثرات مثبت ختم می شود . به این فاز از آزاد شدن ماده موثر تعبیه شده در این محصول فاز سریع می گویند.

فاز دوم: فاز کنترل شده
در این محصول از تکنولوژی خاصی استفاده شده است به این معنی که در درون مایع موجود در داخل کپسول این مکمل، ترکیباتی در درون کپسولی دیگر تعبیه شده است و کپسول دوم که در برابر اسید معده مقاوم تر است مدت ها پس از باز شدن کپسول اول و مدت ها پس از آزاد شدن محتویات کپسول اول آزاد می شود و گفته می شود که به کمک این ترفند امکان ادامه روند جذب این مکمل و امکان ادامه روند چربی سوزی و مهار اشتها تا مدت ها پس از مصرف این کپسول ها برای مصرف کنندگان فراهم می شود.

ادعایی نه چندان با پایه و اساس
کمپانی سازنده این محصول ادعا کرده است که این محصول اولین و در عین حال تنها ترین ترکیب موثر در عالم چربی سوزها است که اختصاصا برای بانوان تهیه و تولید شده است و این در حالی است که با کمی کنکاش در بازار مکمل های چربی سوز، محصولات زیادی در دسته چربی سوزها می توان یافت که منحصرا برای بانوان تهیه و تولید می شود و در مورد موثر بودن و یا نبودن هر یک از این محصولات نیز باید بی پرده گفت که این قصه سر دراز دارد!

مکملی متفاوت
شرکت سازنده ادعا کرده است که اثر سریع این محصول از یک سو و ادامه روند چربی سوزی و افزایش سطح انرژی ناشی از مصرف این محصول که به کمک تکنولوژی Multi-Phase به خوبی محقق شده است از سویی دیگر این ترکیب را به ترکیبی قدرتمند و بکر در عرصه مکمل های چربی سوزی ویژه بانوان بدل کرده است.
رفع ابهام
در مورد منحصر به فرد بودن این محصول با توجه به دو فازی بودن و مرکب بودن کپسول های آن می توان بر این ادعا صحه گذاشت ولی در مورد منحصر به فرد بودن اثرات این مکمل بر بدن باید به این مهم اشاره کنیم که استفاده از این مکمل تنها در صورتی که رژیم های غذایی کنترل شده را رعایت کرده و با پرداختن به تمرینات هوازی میزان مصرف کالری مصرفی بدن در طول روز را افزایش دهید می تواند تا حدودی به تشدید روند چربی سوزی کمک کند و گرنه در صورتی که تمرینات هوازی مناسب را در برنامه نداشته و خود را با مصرف این مکمل بی نیاز از رژیم های غذایی بدانید و هر آنچه که دم دست داشته و هوس کردید را میل کنید حتی افراط در مصرف این مکمل نیز کمکی به شما نخواهد کرد.

فرم دارویی
این مکمل که به فرم کپسول های مولتی فاز نیز تولید و عرضه شده است در بسته بندی های ۱۲۰ تایی وارد بازار شده و این محصول که به نوعی محصول ترکیبی نیز به شمار می رود حاوی مواد و تر کیبات زیر می باشد:
-Beta-PEA
-Methyl-Synephrine
-Synephrine HCL
-Caffeine Anhydrous
-Yohimbine HCL
-Folic ACID
-Biotin

دستور مصرف
برای چربی سوزی سریع می توانید مصرف این محصول را با دو کپسول آغاز کنید و هر روز یک کپسول به دز مصرف روزانه اضافه کنید. این روند را تا جایی ادامه دهید که دز مصرفی شما به چهار کپسول در روز برسد و در ادامه نیز می توانید دو کپسول سر صبح و دو کپسول را نیز دم غروب با معده خالی میل کنید.

مصرف دوره ای
مصرف این مکمل به صورت دوره ای توصیه شده است به این معنی که شما هشت هفته این محصول رامصرف می کنید و یک هفته مصرف آن را کاملا قطع می کنید و دوباره روند هشت هفته مصرف را پی می گیرید.

پیشگیری از اعتیاد
دلیل اصلی برای دوره ای بودن مصرف این مکمل نیز در امان نگه داشتن بدن از اعتیاد به این مکمل و دیگر مکمل های مشابه بوده است به این معنی که با عادت کردن بدن به دریافت ترکیبات موجود در بدنه این مکمل ها از پاسخ دهی بدن کم شده و مکمل نیز به مرور زمان بی اثر شده و یا به شدت از اثر مکمل بر بدن کاسته می شود و از این رو پس از یک دوره مصرف مکمل، به مدت چند روز تا چند هفته، مصرف آن را قطع می کنند و پس از برطرف شدن خطر اعتیاد بدن به دریافت این مکمل، دوباره مصرف آن را از سر می گیرند. البته اعتیاد بدن به مصرف این مکمل و هر مکمل دیگر به معنی الزامی بودن تمدید مصرف و به معنی ناممکن بودن قطع مصرف نبوده و تنها به معنی کاسته شدن از اثر مکمل در طولانی مدت خواهد بود.

هشدار…

  • مصرف بیش از چهار کپسول از این مکمل در روز برای بانوان اکیدا ممنوع اعلام است!
  • آخرین سروینگ از این محصول را ترجیحا باید تا شش ساعت قبل از خواب میل کرده باشید.
  • استفاده از این ترکیب نیز همانند تمامی چربی سوزها برای سنین زیر ۱۸ سال ممنوع است.
  • استفاده از این ترکیب برای بانوان در دوران بارداری و در دوران شیردهی ممنوع است.
  • در صورت بروز علایمی همانند سر درد و سرگیجه و حالت تهوع و دیگر حالات نامطلوب، مصرف مکمل را قطع کرده یا دست کم دز مصرف را کاهش دهید.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی