برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

 چند نکته درمورد مکملهای غذایی

مکملهای غذایی

آب زیر پوستی
تولید کنندگان این مکمل در مورد دفع آب زیر پوست در اثر مصرف این مکمل خبر داده و اعلام می کنند که با مصرف این مکمل آب زاید بدن و آب زیر پوست که به به شل شدن بدن منجر شده و کات عضلانی را بر هم می زند نیز به خوبی دفع می شود و بدن نمای بهتری پیدا می کند. حتما می دانید که برای رسیدن به نمای بدنی شکیل تر و در خور تحسین تر علاوه بر زدودن چربی های زاید باید آب زاید بدن و آب زاید زیر پوست را نیز دفع کرد تا کات و نمای کلی عضلات نمایان شوند و این مکمل گفته می شود که در رسیدن به این هدف نیز شما را یاری خواهد کرد.

نکته
کمپانی سازنده در مورد این مکمل ادعا کرده است که این محصول پس از آزمایشات اولیه و پس از تولید نمونه های آزمایشی و پس از امتحان شدن این نمونه ها بر روی افراد مختلف به تولید انبوه رسیده است و اثرات قابل قبولی بر بدن خواهد داشت.
کنترل وزن
از این مکمل علاوه بر دوره های کات و دوره های چربی سوزی می توان در دوره هایی غیر از کات نیز برای کنترل وزن و برای جلوگیری از انباشته شدن چربی زاید در بدن و برای بهبود خلق و ایضا برای افزایش سطح انرژی نیز استفاده نمود.

آتروفی آدیپوز/افزایش انرژی

آدیپوز به بافت های چربی زایدی اطلاق می شود که در خلال سال ها پرخوری و شکم چرانی و کم تحرکی در بدن انباشته شده است و این بافت های زاید معمولا نمای واقعا زشتی نیز به بدن می دهند.
به ادعای کمپانی سازنده، این مکمل به تشدید چربی سوزی و به از بین رفتن آدیپوزها کمک شایان توجهی خواهد کرد و همچنین ادعا می شود که این مکمل همزمان با تبدیل کردن بافت های چربی به انرژی، به تولید کالری فراوان در بدن کمک می کند و نتیجه افزایش کالری در بدن به صورت افزایش دما و به صورت افزایش محسوس سطح انرژی و بهبود کیفیت عملکرد در جریان تمرینات روزانه بروز می کند.

آنتی اکسیدان
گفته می شود که این مکمل مقادیری آنتی اکسیدان نیز با خود دارد و ورود این مواد به درون بدن به بهبود خلق و خو و به تقویت روحیه کمک کرده و روند طبیعی پیری را نیز به تاخیر می اندازد. آنتی اکسیدان ها اگر چه در بدن ما منشاء اثر هستند ولی با این وجود توجه داشته باشید که ترکیبات جادویی و چندان گران قیمتی نبوده و در لابراتورهای بیوشیمی دیگر کرات نیز تولید نمی شوند!
این ترکیبات را در انبوهی از منابع طبیعی غذایی می توان یافت و در مورد به تعویق افتادن روند طبیعی پیری با ورود این ترکیبات به بدن نیز به این مهم باید اشاره کنم اگر چه محققین بر این باور هستند که مهار شدن رادیکال های آزاد توسط آنتی اکسیدان ها روند طبیعی پیری را تا حدودی به تعویق خواهد انداخت اما این گفته بر خلاف آنچه که مکمل سازان در صدد القای آن هستند به معنی توقف کامل زمان و به معنی یافتن عمر جاودان نبوده و بسیار بسیار خفیف و حتی در اغلب موارد نامحسوس بوده است.

Aqua-Retic

این نوشته و این عبارت اشاره به دفع آب زاید از بدن دارد که در اغلب موارد این آب زاید را با استفاده از داروهای مدر که صد البته تا حدود زیادی پر عارضه و پر خطر ظاهر شده اند دفع می کنیم. ناگفته نماند که در برخی موارد و در برخی شرایط خاص نظیر روز رقابت که دفع موقت و مقطعی آب زیر پوست ضرورت پیدا می کند می توان از سونا خشک نیز به عنوان ترفندی مکمل برای این رسیدن به این منظور استفاده کرد.
زمانی که با اقامت در سونای خشک آب زاید بدن را موقتا دفع می کنید از یک سو با کاهش محسوس وزن زاید مواجه شده و از سویی دیگر با تشدید محسوس کات عضلات متحیر می شوید ولی حیف و صد حیف که این حالات گذرا بوده و با مصرف آب دوباره به حالت اول باز می گردد.
ادعا می شود که این مکمل بدون اینکه خطرات قابل انتظار داروهای مدر را با خود داشته و بی آنکه دردسرهای اقامت طولانی مدت در سونای خشک را بر شما تحمیل بکند آب زاید بدن را به خوبی دفع خواهد کرد و دفع این آب زاید نیز به کات شدن بدن و به نمایان شدن هرچه بیشتر تارهای عضلانی کمک خواهد کرد.

تقویت تیروئید

افزایش پنج درصدی متابولیسم در اثر مصرف این مکمل دیده می شود به این معنی که این مکمل با تشدید فعالیت غده تیروئید و با افزایش محسوس ترشح هورمون های تیروئید موفق به محقق ساختن این اثر می گردد. افزایش دمای بدن نیز در نتیجه بالا رفتن میزان ترشح هورمون های تیروئید امری طبیعی و قابل قبول خواهد بود و حتما می دانید که هورمون های تیروئید از چربی سوزترین هورمون هایی هستند که خود بدن به طور طبیعی ترشح می کند به این معنی که افزایش ترشح این هورمون ها در بدن شدیدا به تشدید چربی سوزی و به بالا رفتن محسوس دمای بدن ختم می شود و درست به همین دلیل نیز افرادی که از پر کاری تیروئید رنج می برند عموما لاغر اندام بوده و دچار کمبود وزن هستند.

هورمون های تیروئید

در مورد هورمون های تیروئید شاید شنیدن این نکته برای شما نیز خالی از لطف نباشد که فرم های دارویی این هورمون ها در پرورش اندام حرفه ای و مخصوصا در آستانه مسابقات که تلاش برای کات کردن بدن به اصلی ترین چالش پیش روی ورزشکار بدل می گردد به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که حتی برخی از پرورش اندام کاران حرفه ای در این مقطع از زندگی ورزشی خود این دسته از داروها را به معنای تام کلمه می پرستند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی