در رژیم غذایی خود از این مواد دوری کنید

در رژیم غذایی خود از این مواد دوری کنید پس از سالهای زیاد مطالعه، متخصصین به این نتیجه

در رژیم غذایی خود از این مواد دوری کنید

پس از سالهای زیاد مطالعه، متخصصین به این نتیجه رسیده اند که یکی از مهمترین عوامل چاقی انسان، غذا است و انسان به علت پرخوری چاق می شود، و یا در رژیم های غذایی روزانه خود از غذاهایی استفاده می کند که باعث چاقی مفرط می شود.

اگر می خواهید انسان سالمی باشید و از تندرستی کامل برخوردار گردید و دارای اندامی متناسب باشید، قسمتی از الگوی تغذیه ای خود را تغییر دهید.

البته لازم نیست که عادتهای غذایی قبلی خود را یکباره کنار بگذارید، بلکه کم کم و بصورت تدریجی روشهای غذا خوردن را تغییر دهید و لیست غذاهایی را برای خود فراهم آورید که متناسب با نیازمندیهای بدن شما، سن شما و شغل شما باشد. سعی کنید به مرور، لیست غذاهای زیر را از لیست غذایی روزانه خود حذف کنید.

برای مثال: غذاهای کنسرو شده، غذاهای سنگین و دیرهضم، گوشتهای چربی دار، سوسیس، کالباس، چربیهای حیوانی، پیه، مارگارین، کره پخته، روغن های غیرطبیعی، سس ها، سرخ کردنیها، ادویه های تند، دسرهایی که با قند و شکر سفید تهیه شده اند، مربا، ترشی، بیسکویت، نان، شیرینی مخصوصا شیرینی های خامه ای، نان سفید که از آرد سفید تهیه شده، ماکارونی و خلاصه تمام غذاهای مصنوعی خالی از مواد مفید، حاوی مواد شیمیایی رنگ کرده، کباب شده، زیاد پخته، شیرین شده که تقریبا ارزش غذایی ندارند.
بسیاری از دانه های خوراکی و تخمه های موجود در آجیل حاوی مقادیر قابل توجهی چربی هستند.

میزان چربی این خوراکی ها به حدی است که می تواند جایگزین یک وعده غذایی چرب شود.

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه