برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل Syntha-6

مکمل Syntha-6

معمولا کمپانی های سازنده ای که مکمل های غذایی را تولید و عرضه می کنندد در زیر اسم مکمل های تولیدی خود و در متونی که در تشریح محصولات می نویسند اشاره به موارد کوتاهی می کنند که این موارد را به نوعی می توان معرف محصول آنها دانست و شرکت سازنده این مکمل در مورد این محصول نیز عبارت”عضله و عاری از چربی” را درج کرده است!

مزه ای فوق العاده عالی

شرکت سازنده در مورد این محصول گفته است که این محصول مکملی پروتئینی با مزه ای فوق العاده عالی و خوشمزه است و الحق و الانصاف نیز چنین بوده است. شاید برای کسانی که از دور دستی بر آتش دارند مزه مکمل ها چندان مورد توجه نباشد ولی کسانی که هر روز باید مکمل بخورند به مزه مکمل های غذایی اهمیت زیادی می دهند چرا که اصولا بلعیدن هر روزه مکمل های بد مزه واقعا زجر آور است.

سرعت جذب

این مکمل حاوی پروتئین های مختلف با سرعت های جذب مختلف بوده و برای استفاده ورزشکاران در ساعات مختلف روز طراحی و ساخته و عرضه شده است. در کل می توان گفت سرعت جذب پروتئین از اساسی ترین و از اصلی ترین فاکتورهایی است که در مصرف مکمل های غذایی باید مد نظر داشت و اصولا مکمل هایی که حاوی پروتئین زود جذب باشد تنها برای وعده پس از تمرین و شاید برای وعده صبحانه مفید و مناسب خواهند بود و برای وعده قبل از خواب مفید و مناسب نیستند و پروتئین هایی که سرعت جذب پایینی دارند برای وعده قبل از خواب مناسب هستند و اصولا برای وعده بعد از تمرین چندان مناسب نخواهد بود.

مکملی برای تمامی ساعات روز

این مکمل حاوی شش نوع پروتئین با سرعت های جذب مختلف و متفاوت است و از این رو این مکمل را می توان مکملی برای تمامی ساعات روز خواند و این مکمل از این جهت منحصر به فرد محسوب می شود.

اسید آمینه های شاخه ای

در مورد اسید آمینه های شاخه ای مواردی را شنیده اید و حتما می دانید مه این اسید آمینه ها به راحتی در عضلات وارد شده و سوخته و تولید انرژی می کنند و از این رو برای در امان نگه داشتن عضلات از گزند سوخته شدن کاتابولیسم عالی به نظر می رسند.
به ادعای کمپانی سازنده، این مکمل به وسیله همین گروه از اسید آمینه ها هم تقویت شده است و به عبارت دیگر در بدنه این مکمل علاوه بر پروتئین های یاد شده مقادیری اسید آمینه های شاخه ای اضافی هم وارد کرده اند تا علاوه بر اثرات آنابولیکی، اثرات آنتی کاتابولیکی این مکمل نیز تقویت شود.

گلوتامین

به ادعای سازنده، در بدنه این مکمل مقداری گلوتامین نیز افزوده شده است تا فردی که از این مکمل استفاده می کند علاوه بر بهره مند شدن اثرات پروتئین از اثرات گلوتامین نیز با مصرف این مکمل بهره مند شود.

قدرت جذب

از اصلی ترین مشکلاتی که در مصرف مکمل های غذایی دیده می شود پایین بودن قدرت جذب این مکمل هاست به این معنی که قسمت عمده ای از مکمل هایی که می خورید بنا به دلایلی که نیاز به بسط موضوع نمی بینم از بدن دفع می شود. در بدنه این مکمل موادی افزوده شده است تا قدرت جذب این مکمل افزایش داده شود به این معنی که سهم عمده ای از این مکمل که به بهای نه چندان ارزان می خرید وارد بدن و وارد دستگاه گوارش شده و در نهایت وارد خون گردهده و به بافت های هدف که همانا بافت های عضلانی باشند می رسد.

اسید های چرب ضروری

کسانی که در رژیم های کات هستند معمولا به دلیل مهار کردن شدید مصرف چربی ها در اغلب موارد از کمبود چربی های مفید در بدن رنج می برند و لازم به ذکر است که در بدنه این مکمل علاوه بر موارد یاد شده که به آنها اشاره شد مقداری اسیدهای چرب ضروری که مورد نیاز بدن هستند نیز افزوده شده است تا افرادی که از این مکمل استفاده می کنند برای تامین نیاز بدن به اسیدهای چرب ضروری نیاز به مصرف مکمل دوم نباشند و با مصرف همین مکمل بتوانند نیازهای بدن خود را تامین کنند.

فیبر

حتما می دانید که فیبرها اصولا قندهایی عاری از کالری هستند و برای تنظیم و تسهیل کارکرد دستگاه گوارش و برای هضم و برای جذب و همچنین برای روان شدن حرکت مواد غذایی در روده ها و همچنین برای دفع مواد زاید از بدن که از طریق مدفوع صورت می گیرد دریافت مقادیر کافی از این نوع از قندها در طول روز الزامی است. کسانی که در طول روز میوه فراوان می خورند معمولا نیازی به خوردن مکمل های حاوی فیبر ندارند اما با این وجود مقداری فیبر نیز در بدنه این مکمل افزوده شده است تا از تاثیرات منفی احتمالی مصرف پروتئین زیاد بر دستگاه گوارش تا حد امکان کم شود.

همچنین در اغلب موارد افرادی که در رژیم هستند به دلیل اینکه اصولا میوه کافی و سبزیجات فراوان در طول روز میل نمی کنند با کمبود فیبر رو در رو شده و دچار یبوست و دیگر عوارض کمبود فیبر در بدن می شوند از این رو همانگونه که ذکر شد در هر سروینگ از این مکمل مقدار ۵ گرم فیبر نیز افزوده شده است تا افرادی که از این مکمل استفاده می کنند بتوانند با مصرف این مکمل نیاز بدن به فیبر را نیز به خوبی برطرف کنند.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی