برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل Meso-Tech Complete

Meso-Tech Complete
شرکتی که این محصول را تولید و روانه بازار کرده است آن را فرمول کاملی برای رشد دادن عضلات قلمداد می کند. شاید اگر بی طرفانه به موضوع نگاه کنیم این ادعا را بتوان تا حدود زیادی اغراق آمیز و غیر واقعی دانست ولی با این وجود این مکمل آنگونه که از شواهد و قراین بر می آید مکمل در خور توجهی بوده است.

آنابولیک پایدار
به ادعای کمپانی سازنده، این مکمل اصولا برای خلق شرایط آنابولیک پایدار در بدن تهیه و عرضه شده است و با توجه به سابقه نسبتا درخشانی که محصولات تولیدی این شرکت داشته است می توان ادعاهای این شرکت را تا حدود زیادی مقرون به حقیقت دانست.

محتویات
این محصول علاوه بر اینکه ۴۵ گرم پروتئین در هر سروینگ وارد بدن ورزشکار می کند حاوی ویتامین های مورد نیاز بدن، اسید آمینه های ضروری، مواد معدنی بوده و شامل مقادیری قندهای پیچیده و فیبرها و غیره نیز می باشد.

افزایش محسوس قدرت و حجم
کارخانه سازنده در مورد این محصول گفته است در صورتی که در شدت های بالا تمرین می کنید می توانید با خوردن این محصول به افزایش محسوس قدرت و حجم امیدوار باشید.
گاه اتفاق می افتد در طول روز  زمان کافی برای تهیه غذاهای مقوی در اختیار نداشته و یا بارها به دلیل خستگی ناشی از تمرین نای طبخ غذاهای طبیعی را در خود نمی یابید!
در برخی موارد هم به دلیل اینکه امکان حمل مواد غذایی طبیعی برای ما وجود ندارد برخی وعده های غذایی را به ناچار باید بیرون از منزل میل کنیم و صد البته باید اذعان کرد که جز در معدود مواردی که رستوران قابل قبول در دسترس باشد در باقی موارد غذایی که به خوردمان داده می شود مشخصه های یک وعده سالم غذایی را ندارد!
در این قبیل موارد که دسترسی به وعده غذایی سالم ناممکن و یا به غایت دشوار می شود به راحتی می توان از پودرهای مکمل و مخصوصا از این نمونه که اتفاقا به صورت پاکتی نیز تهیه و عرضه شده است برای تامین نیازهای بدن استفاده کرد.

مزه و طعم
شاید صحبت کردن در مورد مزه و گفتن این نکته که این مکمل اصولا مکمل خوشمزه ای است برای شما چندان امر مهمی به نظر نرسد ولی افرادی که در طولانی مدت از مکمل های غذایی استفاده کرده اند به خوبی می دانند بعد از مدتی که فرد از مکمل های غذایی استفاده می کند اصولا خوردن مکمل حالت کابوس برای فرد پیدا می کند و بلعیدن و فرو بردن مکمل به غایت عذاب آور می شود اما زمانی که مکملی خوشمزه و خوش طعم از آب در می آید و فرد از خوردن اش لذت هم می برد می توان انتظار داشت که حتی به مرور زمان نیز خوردن این مکمل تبدیل به عذاب نگردد.

فرم دارویی
این مکمل به صورت پودر و در سه طعم و در سه مزه مختلف اعم از شکلات، توت فرنگی و وانیل به بازار عرضه شده است و هر بسته از این محصول حاوی ۲۰پاکت بوده و در حقیقت حاوی ۲۰سروینگ است که در هر سروینگ از این محصول ۲۸۰کالری انرژی وجود دارد و گفته می شود که ۳۰ کالری از این ۲۸۰کالری از چربی های مفید تامین می گردد. به این نکته مهم توجه داشته باشید که این مکمل اگرچه مقدار کمی چربی در خود دارد ولی به ادعای کمپانی سازنده ابدا حاوی چربی هایی که به چربی های ترانس معروف شده اند و گفته می شود که برای سلامتی انسان مضر می باشند نیست!

اسید آمینه
کمپانی سازنده این محصول گفته است که این مکمل از نظر اسیدهای آمینه اعم از اسید آمینه های ضروری و اسید آمینه های مشروط و حتی اسید آمینه های شاخه ای بسیار غنی است:
L-Lysine Monohydrochloride
L-Valine
L-Isoleucine
L-Methionine
L-Arginine
L-Arginine Alpha-Ketoglutarate
L-Glutamine
L-Glutamine Methyl Ester HCl
L-Glutamnine Alpha-Ketoglutarate
L-Leucine
L-Leucine Ethyl Ester HCl
L-Leucine Methyl Ester HCl
L-Leucine  Pyroglutamate
Taurine Ketoisocaproic Acid
L-Pheny lalanine
L-Pheny lalanine Methyl Ester HCl
L Threonine
L Histidine
L-Citrulline

Alpha Lipoic Acid
در ترکیب این مکمل علاوه بر اسید آمینه های یاد شده مقادیری شناخته شده Alpha Lipoic Acid نیز وجود دارد و حتما می دانید که این ترکیب، افزاینده ترشح طبیعی انسولین در بدن آدمی بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی قدرتمندی نیز دارد.

افزایش ترشح انسولین
زمانی که با خوردن این ترکیب میزان ترشح انسولین در بدن به نحو چشمگیری افزایش می یابد می توان جذب بهتر و سریع تر اسیدهای آمینه و قندها در بدن و انتقال هرچه سریع تر و هرچه بیشتر این مواد مغذی به درون بافت های عضلانی را نیز انتظار داشت و نتیجه این فعل و انفعالات نیز به صورت تشدید محسوس رشد بروز می کند.

هشدار
اگرچه استفاده از داروی انسولین امروزه در پرورش اندام و در ورزش های قدرتی معمول شده است ولی این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که این هورمون هورمونی بسیار خطرناک بوده و تا به امروز ورزشکاران زیادی را به کام مرگ فرستاده است.
در صورتی که در کار با این هورمون مهارت نداشته باشید استفاده از این هورمون برای شما به منزله استقبال از خطر مرگ خواهد بود و از این رو به تمامی افرادی که به نوعی فکر استفاده از این هورمون را در سر می پرورانند هشدار می دهم که کوچک ترین اشتباه در تخمین و تعیین دز و کوچک ترین اشتباه در تعیین نوع انسولین مصرفی یقینا به مرگ منجر خواهد شد.

دستور مصرف
روزانه یک الی دوبار و هر بار یک پاکت از این محصول را در آب و یا شیر سرد حل کرده و آن را در قمقه مخلوط نموده و سر می کشید. این محصول به عنوان مکملی غذایی بوده و هرگز نباید از آن به عنوان پایه رژیم های کات استفاده کرد چون حاوی مقادیری چربی و قند نیز می باشد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی