به تمرینات کششی بیش از پیش اهمیت دهید!

به تمرینات کششی بیش از پیش اهمیت دهید! انجام تمرینات کششی قبل از آغاز تمرین و بعد از

به تمرینات کششی بیش از پیش اهمیت دهید!

انجام تمرینات کششی قبل از آغاز تمرین و بعد از اتمام تمرین به نحو مطلوبی از درد عضلانی و همین طور هم از مصدومیت ها پیشگیری می کند. در صورتی که شما با انجام تمرینات کششی، بدن و عضلات را برای تحمل فشار سنگین تمرین آماده کرده و پس از پرداختن به تمرینات نیز با اجرای حرکات کششی مناسب خستگی را از تن عضلات به در کنید می توان ادعا کرد که گامی بلند در جهت تسریع ریکاوری برداشته اید و به جرات می توان گفت که دیگر درد آزار دهنده در عضلات را نیز دست کم به شدتی که قبلا آن را تجربه می کردید تجربه نخواهید کرد.

تمرینات عضلانی

تمرینات عضلانی

گفته می شود که تمرینات کششی همچنین از کوتاه شدن عضلات نیز پیشگیری می کند. از دیگر مزایای تمرینات کششی می توان پرده موجود در اطراف عضلات را بسط داد و زمینه را برای رشد عضلانی مهیا تر نمود.
در صورتی که شما پیراهنی کوچک تر از سایز خود به تن کرده باشید مطمئنا آزادی حرکت نخواهید داشت. عضلات نیز به نوعی در حصار پرده ای شکلی که آنها را احاطه کرده است اسیر هستند و شما با انجام دادن تمرینات کششی می توانید این پرده را کش داده و فضای لازم و کافی برای رشد عضلانی را در اختیار سلول ها و تارهای عضلانی قرار دهید.

بادی فول

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه