تغذیه ورزشی

تغذیه یکی از ارکان اصلی و اساسی در ورزش

تغذیه را به واقع  از ارکان اصلی و اساسی در ورزش های قدرتی و مخصوصا در پرورش اندام

تغذیه را به واقع  از ارکان اصلی و اساسی در ورزش های قدرتی و مخصوصا در پرورش اندام دانست و در این میان وعده غذایی پس از تمرین را نیز بدون اغراق می توان از سرنوشت ساز ترین وعده هایی غذایی به شمار آورد که فرد در طول روز و در برنامه روزانه غذایی دارد.

 

تغذیه

 
مکملی برای وعده پس از تمرین
مکملی که در این قسمت مورد بررسی قرار خواهد گرفت اصولا برای مصرف در وعده پس از تمرین طراحی و ساخته شده است ؛ این مکمل اختصاصی پس از تمرین می باشد. و همچنین به ریکاوری هرچه سریع تر پس از اتمام تمرین روزانه و کمک به رشد جدی عضلات است.
ترکیبات
در ترکیب این مکمل علاوه بر مقادیر زیادی پروتئین با کیفیت وی و پروتئین با ارزش تخم مرغ مقادیر زیادی از قند هایی با شاخص گلیسمی بالا نیز وجود دارد که وجود این قندها و ساده بودن فرمول شیمیایی این قندها به افزایش سریع میزان ترشح انسولین در بدن کمک می کند و حتما می دانید که بالاتر رفتن میزان ترشح انسولین در بدن نیز به خودی خود به رانده شدن پروتئین های موجود در ترکیب این مکمل به سمت و سوی سلول های عضلانی کمک می کند و درست به همین دلیل نیز می توان امید ریکاوری سریع تر از این محصول را امیدی تحقق پذیر دانست.
ذخایر گلوکز
همچنین گفته می شود که قند موجود در ترکیب این مکمل علاوه بر افزودن بر میزان ترشح هورمون انسولین که در برخی موارد ورزشکاران به دلیل آنابولیک بودن این هورمون از نمونه های ترزیقی آن نیز استفاده می کنند به احیاء شده ذخایر گلوکز که در جریان تمرینات سنگین و شدید روزانه تهی می شوند نیز کمک خواهد کرد.
الکترولیت ها
در ترکیب این مکمل همچنین مقادیرزیادی الکترولیت های با ارزش و ضروری نیز موجود است که بدن در مقطع زمانی پس از تمرین شدیدا به این عناصر و مواد معدنی نیاز خواهد داشت.

بادی فول

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه