نمونه ای از رژیم غذایی برای روز جمعه

نمونه ای از رژیم غذایی با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم

نمونه ای از رژیم غذایی

با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم لاغر خواهید شد.

جمعه

صبحانه: یک لیوان شیر کم چربی، یک لیوان چای تلخ، یک تکه نان به اندازه کف دست، یک تکه پنیر حدود ۳۰ گرم.

میان وعده : یک عدد موز.

ناهار : یک ظرف سالاد کاهو، خیار، هویج و کلم و گوجه فرنگی با آبلیمو و نمک، یک بشقاب ماکارونی به اندازه ۲ کفگیر سر صاف کم چرب.

میان وعده : نصف لیوان توت فرنگی.

شام : یک بشقاب خورشت قیمه با سیبب زمینی کم وکم چرب و با حدود ۱۰۰ گرم گوشت، ۴ قاشق غذا خوری برنج آبکش شده، یک کاسه متوسط ماست کم چرب.

این رژیم غذایی را باید با موارد زیر انجام دهید:

  1. روزانه ۷-۸ لیوان آب میل کنید.
  2. روزانه یک عدد قرص کلسیم د؛ یک عدد قرص ویتامین ث؛ هفته ای ۲ عدد ویتامین A؛ ۲ عدد قرص ویتامین E مصرف کنید.
  3. از کرمهای مرطوب کننده صورت همیشه استفاده کنید.
  4. روزانه یکبار حمام کنید. حمام هر روز انسان را لاغر می کند.
  5. هر روز یک ساعت پیاده روی داشته باشید.
  6. روزانه ۵۰ عدد ورزش دراز و نشست معکوس انجام دهید.
  7. اگر روزهای اول احساس گرسنگی کردید به یاد لاغر شدن خود بعد از ۱۰ روز بیفتید و بر گرسنگی خود غلبه کنید.
  8. بعد از اجرای این رژیم به مدت چند روز بی اختیار اشتهای شما کم خواهد شد و دیگر میل به غذا خوردن زیاد نخواهید داشت پس فقط چند روز صبر کنید ولی بعد از لاغر شدن هرگز دوباره پر خوری نکنید.
  9. در صورت داشتن مشکلی به پزشک خود تماس بگیرید.

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه