نمونه ای از رژیم غذایی برای روز پنجشنبه

نمونه ای از رژیم غذایی با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم

نمونه ای از رژیم غذایی

با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم لاغر خواهید شد.

پنجشنبه

صبحانه : یک لیوان شیر کم چربی، یک لیوان چای تلخ، دو عدد بیسکویت ساقه طلایی.

میان وعده : یک تکه هندوانه به وزن تقریبی ۲۰۰ گرم.

ناهار : یک ظرف سالاد کاهو، خیار و گوجه فرنگی با آبلیمو و نمک؛ یک کاسه کوچک ماست کم چربی؛ یک عدد سمبوسه متوسط و یا یک قاشق غذا خوری سالاد الویه با یک تکه نان به اندازه کف دست و یا ۲ تکه پیتزا معمولی(هر عدد پیتزا = ۸ تکه پیتزا)

میان وعده : نصف لیوان توت فرنگی.

شام : یک سیخ کباب کوبیده یا برگ یا جوجه معمولی؛ ۳ قاشق غذا خوری برنج آبکش شده؛ یک لیوان دوغ با پودر گل سرخ و یا آویشن؛ یک کاسه کوچک سالاد فصل بدون سس با آبلیمو و نمک.

نمونه ای از رژیم غذایی برای روز پنجشنبه -بادی فول-

این رژیم غذایی را باید با موارد زیر انجام دهید :

  1. روزانه ۷-۸ لیوان آب میل کنید.
  2. روزانه یک عدد قرص کلسیم د؛ یک عدد قرص ویتامین ث؛ هفته ای ۲ عدد ویتامین A؛ ۲ عدد قرص ویتامین E مصرف کنید.
  3. از کرمهای مرطوب کننده صورت همیشه استفاده کنید.
  4. روزانه یکبار حمام کنید. حمام هر روز انسان را لاغر می کند.
  5. هر روز یک ساعت پیاده روی داشته باشید.
  6. روزانه ۵۰ عدد ورزش دراز و نشست معکوس انجام دهید.
  7. اگر روزهای اول احساس گرسنگی کردید به یاد لاغر شدن خود بعد از ۱۰ روز بیفتید و برگرسنگی خود غلبه کنید.
  8. بعد از اجرای این رژیم به مدت چند روز بی اختیار اشتهای شما کم خواهد شد و دیگر میل به غذا خوردن زیاد نخواهید داشت پس فقط چند روز صبر کنید ولی بعد از لاغر شدن هرگز دوباره پرخوری نکنید.
  9. در صورت داشتن مشکلی به پزشک خود تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه