نمونه ای از رژیم غذایی برای روز سه شنبه

نمونه ای از رژیم غذایی با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم

نمونه ای از رژیم غذایی

با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم لاغر خواهید شد.

سه شنبه

صبحانه : یک لیوان شیر کم چربی، یک لیوان چای تلخ، دو عدد بیسکوئیت ساقه طلایی.

میان وعده : یک عدد سیب متوسط.

ناهار : ۴ برگ کاهو درشت، ۲ عدد خیار؛ ۱ عدد گوجه فرنگی؛ یک کاسه متوسط ماست کم چربی؛ یک بشقاب کروی آب پز شده با آبلیمو و رب و یک قاشق غذا خوری روغن مایع.

میان وعده : یک لیوان شیر کم چرب.

شام : یک بشقاب خورش قورمه سبزی کم چربی با ۱۰۰ گرم گوشت گوساله؛ ۳ قاشق غذا خوری برنج آبکش شده؛ یک کاسه متوسط ماست کم چربی.

نمونه ای از رژیم غذایی برای روز سه شنبهاین رژیم غذایی را باید با موارد زیر انجام دهید :

  1. روزانه ۷-۸ لیوان آب میل کنید.
  2. روزانه یک عدد قرص کلسیم د؛ یک عدد قرص ویتامین ث؛ هفته ای ۲ عدد ویتامین A؛ ۲ عدد قرص ویتامین E مصرف کنید.
  3. از کرمهای مرطوب کننده صورت همیشه استفاده کنید.
  4. روزانه یکبار حمام کنید. حمام هر روز انسان را لاغر می کند.
  5. هر روز یک ساعت پیاده روی داشته باشید.
  6. روزانه ۵۰ بار ورزش دراز و نشست معکوس انجام دهید.
  7. اگر روزهای اول احساس گرسنگی کردید به یاد لاغر شدن خود بعد از ۱۰ روز بیفتید و بر گرسنگی خود غلبه کنید.
  8. بعد از اجرای این رژیم به مدت چند روز بی اختیار اشتهای شما کم خواهد شد و دیگر میل به غذا خوردن زیاد نخواهید داشت پس فقط چند روز صبر کنید ولی بعد از لاغر شدن هرگز دوباره پر خوری نکنید.
  9. در صورت داشتن مشکلی به پزشک خود تماس بگیرید.

 

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه