نمونه ای از رژیم غذایی برای یکشنبه

نمونه ای از رژیم غذایی  با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم

نمونه ای از رژیم غذایی

 با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم لاغر خواهید شد.

یکشنبه

صبحانه: یک لیوان شیر کم چربی؛ یک لیوان چای تلخ؛ یک تکه نان به اندازه کف دست بدون انگشتان؛۲ قاشق مربا خوری عسل؛ یک چهارم  قاشق غذا خوری کره.

میان وعده: نصف لیوان توت فرنگی.

ناهار: یک لیوان ماست کم چرب؛ ۲ عدد خیار,۵ برگ کاهوی درشت؛ یک عدد گوجه فرنگی؛ یک کاسه متوسط سوپ مرغ و سبزیجات.

میان وعده: یک تکه هندوانه به وزن تقریبی ۲۰۰ گرم.

شام: یک عدد تن ماهی که کاملا روغن آن گرفته شده و حتی سعی کنید با مقداری آب تمیز یک یا ۲ بار شستشو دهید؛ ۴ قاشق غذا خوری برنج آبکش شده؛ یک کاسه کوچک ماست کم چربی.

نمونه ای از رژیم غذایی برای یکشنبه

این رژیم غذایی را باید با موارد زیر انجام دهید:

  1. روزانه ۷-۸ لیوان آب بنوشید.
  2. روزانه یک عدد قرص کلسیم د؛ یک عدد قرص ویتامین ث؛ هفته ای ۲ عدد ویتامین A؛ ۲ عدد قرص ویتامین E مصرف کنید.
  3. از کرمهای مرطوب کننده صورت همیشه استفاده کنید.
  4. روزانه یکبار حمام کنید. حمام هر روز انسان را لاغر می کند.
  5. هر روز یک ساعت پیاده روی داشته باشید.
  6. روزانه ۵۰ عدد ورزش دراز و نشست معکوس انجام دهید.
  7. اگر روزهای اول احساس گرسنگی کردید به یاد لاغر شدن خود بعد از ۱۰ روز بیفتید و برگرسنگی خود غلبه کنید.
  8. بعد از اجرای این رژیم به مدت چند روز بی اختیار اشتهای شما کم خواهد شد و دیگر میل به غذا خوردن زیاد نخواهید داشت پس فقط چند روز صبر کنید ولی بعد از لاغر شدن هرگز دوباره پر خوری نکنید.
  9. در صورت داشتن مشکلی به پزشک خود تماس بگیرید.

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه