پرخوری را كنار گذاشته و در حد نیاز بدن خود تغذیه كنید

اگر می خواهید از اندامی متناسب و وزنی ایده آل برخوردار شوید، كافی است از امروز پرخوری را

اگر می خواهید از اندامی متناسب و وزنی ایده آل برخوردار شوید، كافی است از امروز پرخوری را كنار گذاشته و در حد نیاز بدن خود تغذیه كنید ،مطمئن باشید بعد از زمانی نه چندان زیاد مقدار بسیاری از اضافه وزن خود را از دست می دهید.

ورزش و تناسب اندام

امروزه در بین افراد علاقه وافری برای لاغری و داشتن اندام متناسب دیده می شود كه این علاقه گاهی در حد افراط بروز می كند و ممكن است برای افراد صدمه های جدی در پی داشته باشد، اما آنچه در منطق قرآن و روایات اسلامی به كثرت به چشم می خورد، رعایت اعتدال در هر كاری از جمله لاغری و چاقی است و این بدین معناست كه هم چاقی زیاد و هم لاغری مفرط می تواند به یك اندازه به فرد آسیب برساند و هر كدام به نوبه خود ضررهای متعددی را در پی خواهد داشت .

برای داشتن یك جسم سالم توصیه می شود كه وزن ایده آلی داشته باشید و در فكر سوزاندن چربی های اضافه در بدن خود باشید، چرا كه داشتن وزن ایده آل هم به داشتن عمر طولانی تر كمك می كند و هم سبب می شود كه از نشاط و آرامش بیشتری در زندگی بهره مند شوید .

 پرخوری را كنار گذاشته و در حد نیاز بدن خود تغذیه كنید

در مرحله اول برای كسانی كه مشتاق داشتن اندامی استاندارد هستند، پرهیز از پرخوری است مسئله ای كه امروزه به صورت یك بحران جدی و تهدید خطرناك در پیش روی انسان هاست و اگر در مبارزه با آن فكری نكنند زود باشد كه گریبان گیر میلیون ها نفر خواهد شد .
صبحانه بخور و شام بخور و در فاصله میان آنها چیزى مخور ؛ چرا كه موجب تباهى تن است .
پدیده ای كه امروزه نیز شاهد قتل عام بسیاری از افراد به وسیله آن هستیم ،قاتلی جنایتكار كه هیچ كسی از آن تاكنون شكایت نكرده است و همچنان در حال قتل عام انسان های بسیاری است .
یكی از مصادیق بارز این گونه افراد كسانی هستند كه در مصرف خوراكی ها افراط می كنند، چرا كه این افراد با افراط در مصرف غذاها جسم و روان خود را در معرض خطر جدی قرار می دهند.

پر خوری

عامل دیگری كه سبب به دست آوردن وزن ایده آل شما خواهد شد، توصیه اكید به خوردن یك صبحانه كامل است چرا كه امروزه دانشمندان ثابت كرده اند كه یك وعده صبحانه كامل سبب می شود تا فرد در روز احساس سیری بیشتری داشته باشد و در نتیجه از تنقلات و بقیه مواردی كه سبب می شود به سرعت وزن افراد بالا برود ،جلوگیری می شود.
مصرف عدس طبق آنچه متخصصان امر تغذیه پیرامون این گیاه بیان كرده اند، می تواند نقش بسزایی در كاهش چربی های اضافه در بدن داشته باشد چرا كه آزاد شدن قند عدس طولانی مدت است و این مسئله به عقیده بسیاری از دانشمندان برای كم كردن وزن در افرادی كه اضافه وزن دارند اهمیت فوق العاده ای دارد.
آنچه گذشت توصیه هایی بود كه به راحتی و بدون تحمل هیچ مشقت و سختی در زندگی قابل اجرا است و می تواند جایگزین بسیاری از رژیم های طاقت فرسا و سخت شود ،چرا كه اگر همه افراد از ابتدا زندگی خود را طبق این توصیه ها قرار دهند به هیچ وجه اضافه وزن پیدا نمی كنند ،توصیه هایی كه اگر در كنار ورزش روزانه قرار بگیرد می تواند نقش موثری در سلامتی جسمی و روحی شما داشته باشد.

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه