ورزشکاران قبل از ورزش چه بخورند؟

ورزشکاران قبل از ورزش چه بخورند؟ قبل از ورزش باید خوراکیهایی را که موجب ضعف شما می شود

ورزشکاران قبل از ورزش چه بخورند؟

قبل از ورزش باید خوراکیهایی را که موجب ضعف شما می شود حذف کنید. اگر قبل از پیاده روی یا ورزش تغذیه مناسبی نداشته باشید ، زود دچار خستگی و حالت تهوع خواهید شد.

لیستی از خوراكیهایی كه ۲ ساعت قبل از ورزش برای شما پیشنهاد می كنیم:

*    حدود ۱۶۰ گرم (۶ اونس) آب سبزیجات و نصف فنجان زردآلوی خشك.

بهی

*     مواد غذایی با كربوهیدرات بالا

*      ۳ قاشق سوپخوری حبوبات

*      یك لیوان نوشیدنی به همراه یك فنجان غلات صبحانه همراه با یك قاشق سوپخوری كشمش

*      آرد جو كه با ۴ اونس(۱۱۲ گرم) سویا تركیب شده یا شیر كم چربی همراه با مقداری دارچین و شكر

*      یك نان تست ساده همراه با ۲ قاشق چایخوری مربا، یك عدد موز، نصف فنجان برنج پخته شده كه مقداری دارچین روی آن ریخته اید، به همراه ۸ اونس(حدود ۲۰۰گرم) نوشیدنی

*      ۳۰۰گرم كشمش

*       ۲ عدد نان شیرینی كوچك با پنیر كم چرب و ۲ قاشق سوپخوری گیلاس خشك شده

*       ۶ اونس (۱۶۰ گرم) سس سیب با ۳ تكه نان ذرت و ۲ قاشق سوپخوری كشمش

*      یك فنجان موز اسلایس شده ( برش داده شده) همراه با ماست وانیلی

*     یك فنجان پاستای پخته شده با نصف فنجان قره قاط و ۲ قاشق سوپخوری عسل

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه