وعده های غذایی

راهی برای کاهش وزن

راهی برای کاهش وزن كارشناسان كالج سلطنتي لندن در يك مطالعه جديد اعلام كردند كه با مصرف مقدار

راهی برای کاهش وزن

كارشناسان كالج سلطنتي لندن در يك مطالعه جديد اعلام كردند كه با مصرف مقدار كمتري غذا در وعده‌هاي بيشتر مي‌توانيد فشار خون و كلسترول خود را پايين بياوريد و حتي موفق مي‌شويد وزن خود را نيز كاهش دهيد. اين يافته حاصل مقايسه رژيم‌هاي غذايي بيش از ۲۰۰۰ نفر از مردم انگليس، ژاپن، چين و ايالات متحده است.
به نوشته روزنامه ديلي ميل، در اين مقايسه‌ها معلوم شد افرادي كه روزانه حجم غذاي بيشتري را در دفعات كمتر استفاده مي‌كنند بيشتر با خطر افزايش فشار خون مواجه هستند. اين افراد در عين حال وزن بيشتري نيز دارند.

 

وعده های غذایی


ثبت دیدگاه