برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مصاحبه با پورعلی فرد قبل از انتخابات فدراسیون بدنسازی۹۶

۱۲۰ دقیقه گفت وگو با رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام در آستانه انتخابات

پور علیفرد: بهترین سیاست

در روزهای منتهی به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به رغم هجمه هایی که از این سو و آن سو علیه رئیس کنونی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شنیده می شود او همچنان سکوت معنا داری را اختیار کرده است.

در آستانه انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و در شرایطی که رئیس فدراسیون کمتر تن به گفت و گو و این حرف ها می دهد. به سراغش رفتیم تا واکنش او را نسبت به اتفاقات اخیر متوجه شویم. به رغم حرف و حدیث هایی که در خصوص دوری او از نمایندگان اصحاب رسانه در جامعه شنیده می شود او با خوشرویی تمام ما را پذیرفت و درفضایی صمیمی پاسخ همه سؤال های ما را داد.

  • چرا تمایلی به صحبت کردن نداریدیا به تعبیر بهتر سکوت اختیار کرده اید؟

چندی پیش مطلبی را می خواندم که سخت مرا تحت تأثیر قرار داد. مضمون آن مطلب این بود؛ سکوت کن هنگامی که نمی دانی چه باید بگویی و چه پاسخی بدهی،گاهی نگفتن شیرین تر از گفتن سخنان آشفته است. سخنانی که در لحظه تو را سبک می کند. یک وقت هایی سعی کن چشم هایت را روی حرف های نیش دار ببندی و به زبانت اجازه بدهی که سکوت کردن را تمرین کند. دقیقه هایی که حس انفجار در سلول های تان شما را از درون می خورد. سکوت را تجربه کنید تا ذهن شما فرصت مشورت با قلب تان را پیدا کند و تصمیمی درست بگیرید. فراموش نکنید که یک وقت های سکوت،پاسخ همه درد ها است!

  • اما پاسخ ابتدایی شما با خود یک دنیا حرف به همراه دارد،قبول دارید؟

شاید این گونه باشد بگذریم!

  • نمی خواهید به خاطر روز هایی که هجمه های بسیاری علیه شما به گوش می رسدو خیلی ها یک طرفه به قاضی رفته و می روند،پاسخی به آنها بدهید؟

نه،چه پاسخی باید بدهم؟آنها نظر خودشان را می گویند و این مردم و جامعه فهیم بدنسازی و پرورش اندام هستند که باید درباره آن حرف ها قضاوت کند.

  • می گویند آدم سیاستمداری هستید،قبول دارید؟

بله،من بهترین سیاست را در صداقت می دانم،فقط همین

  • نگران نیستید که رأی نیاورید؟

چرا باید نگران باشم؟ من هم شرایطی مانند بقیه کاندیداها دارم. در نهایت هم از بین همه ما قرار است یک نفر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود که باید منتظر بشینیم و ببینیم آن یک نفر کیست. من انتخابات بسیاری را تا به امروز تجربه کرده ام و خوب می دانم در فضای همراه با آرامش نتیجه بهتری به دست می آید.

  • خیلی ها می گویند برای انتخابات پیش رو لابی کرده اید،آیا این طور است؟

همان طور که پیش از آن هم گفنم، هر کس می تواند نظرش را بدهد و این شنونده است که باید عاقل باشد. من تا به امروز که پیش شما نشسته ام با هیچ کس درباره انتخابات صحبتی نکرده و یا به تعبیر شما لابی نکرده ام چرا که نمی خواهم از فضای صحیح و درست انتخابات فاصله بگیرم.

  • با کاندیداها چطور؟

آنها که دیگر از دوستان نزدیک شما هستند. چنانچه شما کاندیدایی را پیدا کردید که من درباره خودم با آنها صحبت کرده باشم، حرف شما و خیلی های دیگر درست است. من نه زیاده خواه هستم و نه زیر بار زیاده خواهی دیگران می روم!

  • آیا شما رئیس مجمع انتخاباتی خواهید بود؟

به هیچ وجه! این هم از آن دست اشتباهاتی است که برخی از دوستان در فضای مجازی منتشر می کنند. من در روز برگزاری مجمع تنها یک کاندیدا هستم،درست مثل بقیه و از همان زمان ۷ دقیقه ای یا ۱۰ دقیقه ای که دیگران از آن بهره خواهند برد،بهره مند خواهم بود نه چیزی بیشتر از آن!

  • تا روزهای پایانی ثبت نام گفته می شد، شما ثبت نام نکرده اید آیا این ادعا درست بود؟

من برای اینکه جلوی چنین شایعاتی را گرفته باشم در همان روز اول ثبت نام رفتم و کاندیدا شدم تا دیگر هیچ حرفی باقی نمانده باشد. چون خوب می دانستم این حرف ها بعداً زده خواهد شد.

  • این گونه حرف ها آزارتان می دهد، این طور نیست؟

باور کنید این طور نیست . آزارم نمی دهد اما وقت مرا می گیرد!

  • با این سؤال ها، در مرز عصبانیت قرار گرفته اید، درست است؟

ببینید، شما کار خودتان را خوب بلد هستید اما من برای گفت و گو با شما همیشه آمادگی لازم را دارم. خوب می دانم شما مصاحبه خود را چگونه آغاز می کنید و  چگونه به پیش می برید و چگونه به پایان می رسانید و به همین خاطر هم الان احساس خوبی دارم و می دانم در گفت وگو با شما به تمامی سؤالات پاسخ داده ام.

  • چنانچه بخواهید به دوران چهار ساله ریاست گذشته خود از ۲۰ نمره بدهید. چه نمره ای را برای خود انتخاب خواهید کرد؟

خب طبیعی است که به این سؤال با دقت بیشتری پاسخ داده شود. من در دوران ریاست ۴ سال گذشته ام در کنار تمامی کارهای مثبتی که انجام شده، ضعف هایی هم داشته ام و به همین دلیل هم هست که صادقانه نمره ۱۷ را می دهم.

  • چرا تمابل چندانی ندارید تا به اصحاب رسانه ها ارتباط داشته باشید؟

اجازه بدهید این را بگویم که این موضوع برداشت شما و برخی از دوستان دیگر است. خصوصاً رسانه های تخصصی قائل بوده و هستم، این واقعیت را باید بگویم که همواره در دسترس و پاسخگوی آنها بوده ام. اما اینکه خودم بخواهم به طور مستقیم این ارتباط را برقرار کنم، نه این طور نبوده است ما در فدراسیون روابط عمومی،سخنگو و سایت مخصوص داریم که چنانچه آنها کارشان را خوب انجام می دادندشما هم امروز این سؤال را از من نمی کردید.

  • در صورت انتخاب مجدد، آیا همان رویه گذشته را دنبال خواهید کرد؟

ببینید، همان طور که پیش از این هم به شما گفتم چنانچه این اتفاق بیفتد و من دوباره انتخاب شوم، نقاط قوت خود را در فدراسیون تقویت ونقاط ضعف خود را ترمیم خواهم کردچیزی که در حقیقت اصل مدیریت است.

  • پس با این حساب تغییراتی هم خواهید داشت، اینطور نیست؟

قطعاً اینگوته خواهد بود مگر می شود تغییر نداشته باشیم من شخصاً اعتقاد دارم که در بسیاری از مواقع تغییرات می توانند عامل تحول مثبت در یک سازمان باشند. پس طبیعی است که به دنبال تغییرات مثبت باشم.

  • درکنار مسئولیتی که به همکاران خود تنفیذ می کنید،اختیار هم به آنها می دهید؟

اصلاًمسئولیت در کنارش اختیار نهفته است مگر می شود کسی مسئولیت داشته باشد، اما اختیار نداشته باشد، اما از یک واقعیت هم نباید به سادگی گذشت و آن اینکه چنانچه مقام مسئولی نتواند انتظارات را بر آورده کند و به درستی از اختیاراتش استفاده نماید. طبیعی است که مثل تمامی مدیران دیگر به آن کار ورود کرده و وظیفه ای را که بر عهده دارم،انجام خواهم داد.

  • اینکه می گویند شما بازنشسته هستید،تا چه اندازه صحت دارد؟

شما چه فکر می کنید؟من دیگر نمی دانم این حرف از کجا آمده است قطعاً دوستانی که این ادعا را می کنند بهتر از مسئولان اداری وزارت ورزش و جوانان در جریان سوابق، کاری من هستند. من بازنشسته نیستم و فکر می کنم به همین اندازه پاسخ برای سؤال شما کافی باشد.

  • بحث عدم تأیید صلاحیت شما چه بود، که برخی از دوستان آن را مطرح می کردند؟

ببینید،در ایام برگزاری انتخابات فدراسیون، دوستان از تمامی داشته های خود برای اعلام وجود استفاده می کنند. تا آنهایی را که همراه و هم نظر آنها نیستندرا با این حرف ها تخریب نمایند.

آخر چطور می شود من صلاحیت نداشته باشم اما ریاست فدراسیونی چون بدنسازی و پرورش اندام را بر عهده داشته باشم. من همانطور که گفتم کار کردن به هر قیمتی را دوست ندارم .من نه باج می دهم و نه از کسی درخواستی می کنم.من کارم کاملاً تعریف شده و مشخص است و اصلاً هم با این حرف ها از میدان به در نمی شوم شاید اگر من در مقابل برخی از خواسته های نامعقول دوستان کوتاه می آمدم،امروز نه تنها مشکل تأیید صلاحیت نداشتم،بلکه بهترین گزینه هم بودم.

  • انتخابات پیش رو را چگونه می بینید؟

این انتخابات هم مثل انتخابات دیگر فدراسیون های ورزشی باید یک نفر برنده داشته باشد،که قطعاً هم خواهد داشت اما ما به عنوان فدراسیون تمام تلاش خود را خواهیم کرد که یک فضای امن برای برگزاری انتخابات فراهم آورده و اجازه دهیم که در یک فضای کاملاً بی طرف کار انتخابات انجام شود.

  • چنانچه در انتخابات رأی بیاورید. ممکن است از معتقدان خود هم استفاده کنید؟

چرا که نه! من اصولاً دوست دارم با آدم های قوی کار کنم و چنانچه این اتفاق بیفتد شما از فردای روز انتخابات این موضوع را خواهید دید.

  • می توانید حدس بزنید،برنده انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورس اندام کیست؟

برنده انتخابات فدراسیون کسی است که بیشترین رأی را از رؤسای هیئت های استانی و دیگر افراد صاحب رأی بیاورد که این امر هم بعد از پایان انتخابات مشخص خواهد شد.

  • چرا از افراد خاصی نام نمی برید؟

باور کنید من پیشگو نبودم و نیستم.اصلاً خود شما می توانید فردای تان را امروز باز گو کنید؟پس این حق را به من بدهید که از فرد خاصی نام نمی برم!

  • تا به امروز با منتقدان خود چگونه رفتاری داشته اید؟

باور کنید از انتقادات سازنده آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و می کنم اما بپذیرید که برخی از انتقادات بی رحمانه است و من سعی می کنم از چنین منتقدانی فاصله گرفته و ارتباط خودم را باآنها کم کنم.

  • گویا قرار نیست اصحاب رسانه در مجمع انتخاباتی شما حضور داشته باشند.این موضوع صحت دارد؟

ببینیداین مسئله به هیچ وجه در حوزه اختیارات من نبوده و نیست چرا که این رئیس مجمع است که مشخص می کند چه افرادی باشندو چه افرادی نباشند. اما شخصاً از حضوراصحاب رسانه در روز برگزاری مجمع استقبال می کنم.

  • بعد از انتخابات و پیروز شدن در آن باز هم این نگاه را خواهید داشت؟

قطعاً این نگاه همیشه وجود داشته و وجود هم خواهد داشت ما باید بپذیریم که اصحاب رسانه، چشم و گوش بیدار مردم جامعه هستند و این حق آنهاست که ما را رصد کرده و نقاط قوت و ضعف مان را عیان نمایندقطعاًدر صورت موفقیت در انتخابات پیش رو همگان متوجه رابطه خوب و نزدیک فدراسیون با اصحاب رسانه، خصوصاً رسانه های تخصصی خواهند شد.*

منبع:البرز

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی