برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

فرشید سلطانی:پورعلی فرد اتحادیه پاورلیفتینگ را به رسمیت شناخت

به موجب به رسمیت شناختن اتحادیه پاورلیفتینگ ایران

تمجید رئیس اتحادیه پاورلیفتینگ از رئیس فدراسیون

فرشید سلطانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ IPF و رئیس اتحادیه پاور لیفتینگ ایران از همکاری همه جانبه و مساعدت خوب ناصر پور علیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در به رسمیت شناختن اتحادیه پاورلیفتینگ ایران تشکر کرد و گفت: برای ما در اتحادیه پاورلیفتینگ ایران، حمایت صد در صدی رئیس فدراسیون از تشکیلات اتحادیه پاورلیفتینگ یک افتخار بزرگ به حساب آمده و می آید و قرار است به زودی همکاری های خوبی بین اتحادیه و فدراسیون انجام شود.

رئیس اتحادیه پاور لیفتینگ ایران گفت: مثل همیشه اعتقاد داشته و دارم که فدراسیون خانه امن ما بوده و هست و باید که رئیس آن بر کارهای اتحادیه پاورلیفتینگ نظارت مستقیم داشته باشد.

سلطانی در ادامه و در ارتباط با بانوان علاقه مند به رشته پاورلیفتینگ گفت: با رایزنی های بسیار سر انجام در سال ۲۰۱۵ فدراسیون جهانی IPF با۵۸ رأی حضور بانوان با حجاب اسلامی را در مسابقات تأیید کرده، کاری که هم به نفع ایران و هم به نفع تمامی کشورهای اسلامی خواهد بود.

رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیایی IPF در ادامه همین موضوع گفت: صراحتا اعلام می کنم که لباس ورزشکاران بانو در رقابت های پاورلیفتینگ به مراتب پوشیده تر از سایر رشته های مانند وزنه برداری است و در حال حاضر هم برند معتبر در حال طراحی پوشاک و لباس بانوان پاور کار هستند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی پاور لیفتینگ IPF در ارتباط با اعزا م ورزشکاران بانوی این رشته گفت: در صدد رفع این معضل از مدت ها پیش بوده ایم، چرا که کمپانی Speedy به تازگی و طی نامه ای به ما اعلام کرده است که هیچ نماینده ای در ایران نداشته و از ما به عنوان اتحادیه پاورلیفتینگ ایران خواسته است که نماینده ای را در این ارتباط به آنها معرفی کنیم که این کار در آینده ای بسیار نزدیک انجام خواهد شد. ضمن این که کمپانی معتبر اعلام کرده است که تمامی البسه ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران جهت حضور در مسابقات مختلف ۲۰۱۸ را نیز تقبل خواهد کرد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی