برون آنسلی

بیوگرافی برون آنسلی

برون آنسلی بدنساز حرفه ای IFBB، مدل تبلیغاتی و مربی بدنسازی از کالیفرنیای آمریکا می باشد. در عرض

برون آنسلی بدنساز حرفه ای IFBB، مدل تبلیغاتی و مربی بدنسازی از کالیفرنیای آمریکا می باشد. در عرض دو سال او توانست فیزیک خود را تغییر دهد به سطح مسابقات حرفه ای وارد شود و برنده میدان مسابقات مستر المپیای ۲۰۱۷ شود.

برون در کالیفرنیا بدنیا آمد و بزرگ شد. در طول سنین نوجوانی عاشق ورزش های فوتبال، تنیس، دو میدانی  و شنا بود. او عشق فوتبال و یک فوتبالیست ماهر بود.

وی در طول تمام دوران مدرسه در پست دفاع فوتبال بازی کرد و بورسیه بازی در تیم ایالت آیوا را کسب نمود. اما متاسفانه با آسیبی که دید این شغل برایش دوام نیاورد و مجبور شد به شهر خود برگردد ولی برون تصمیم گرفت همیشه متناسب و اکتیو باقی بماند.

وقتی به خانه برگشت در زمینه بازیگری بدنبال کار گشت و در بخش تبلیغات موفق شد. او برای برندهای معروفی مثل مونتین دیو، مک دونالد، سامسونگ، شورلت و والگرین کار کرد.

همزمان با بازیگری برون آنسلی عادت تمرین فیتنس را ترک نکرد و در سال ۲۰۰۸ کار مربیگری را نیز آغاز نمود تا به دیگران کمک کند به اهدافشان برسند. در حالیکه در حال مربیگری در باشگاه بود دوستانش به وی می گفتند که فیزیکی آماده برای مسابقات دارد و این برای او انگیزه ای شد تا بیشتر روی بدن خود کار کند تا بتواند در مسابقات شرکت کند.

بعد از تمرینات سخت برون خیلی زود به موفقیت دست پیدا کرد. وی در سال ۲۰۱۲ در مسابقات NPC شرکت کرد و جایگاه سوم را کسب نمود. در سال ۲۰۱۳ او در رقابت های NPC آمریکا شرکت کرد و کارت حرفه ای را از آن خود کرد.

پس از رژیم های سخت و تمرینات دشوار برون توانست در دسته فیزیک کلاسیک IFBB شرکت کند و مقام اول کاپ کریستال NPC در بوکا راتون فلوریدا را از آن خود کند و به دنیای بدنسازی نشان داد که لایق این مقام می باشد.

همچنین برون توانست در افتتاحیه مسابقات مستر المپیای ۲۰۱۶ مقام چهارم را در دسته فیزیک کلاسیک از آن خود کند و اجازه حضور در مسابقات مستر المپیای ۲۰۱۷ را کسب نماید.

او در مستر المپیای ۲۰۱۷ مقام اول فیزیک کلاسیک را از آن خود کرد.

دریافت برنامه تمرینی آنلاین

روش تمرینی برون آنسلی

روش تمرینی برون تمرین عضلات گروهی بصورت روزانه می باشد. او هفته تمرینی خود را به تمرینات پشت، قفسه سینه، پا و شانه می باشد. او همیشه روی وزنه های سنگین متمرکز می باشد تا بتواند به سطح حرفه ای دست پیدا کند.

قبل از مسابقات برون سرعت تمرینات خود را بالا می برد تا همزمان با وزن کم کردن عضله نیز بسازد. در هر تمرین سعی می کند اکثر اندام ها را درگیر تمرین کند تا به تناسب و زیبایی اندام دست پیدا کند.

تمرین مورد علاقه آنسلی تمرینات پشت است و بیشترین تمرکز او در تمرینات روی گروه عضلات پشت و عضلات اطراف آن است.

تغذیه آنسلی

وقتی برون شروع به کار بدنسازی کرد در مورد تغذیه بدنسازی کلی تحقیق و سرچ انجام داد. کتاب های زیادی خواند و پیج های آنلاین زیادی را دنبال کرد اما در نهایت تصمیم گرفت خودش رژیمی را ترتیب دهد که به او جواب دهد.

در فصل غیر مسابقات برون مقدار زیادی کربوهیدرات های سالم مثل برنج قهوه ای، سیب زمینی شیرین و مواد مغذی نشاسته دار مصرف می کند او مقدار پروتئینی که مصرف می کند را اندازه نمی گیرد اما مقدار زیادی گوشت بدون چربی مثل مرغ و بوقلمون می خورد. در فصل استراحت عاشق خوردن پیتزا، برگر و کنتاکی است.

قهرمان او:

یکی از قهرمان های برون آنسلی، شاوون رودن است. او اعتقاد دارد بدنش شبیه به شاون می باشد و می تواند به اندازه شاون به موفقیت برسد.

علاوه بر شاون رودن، برون تحت تاثیر خانواده و دوستانش می باشد او می گوید بدون حمایت آنها هرگز نمی توانستم سخت تمرین کنم و در این مدت کوتاه به موفقیت دست پیدا کنم.

منبع: www.greatestphysiques.com

ترجمه: بادی فول

به اشتراک بگذارید:

Leave a Comment