برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

سوء استفاده از لوگوی فدراسیون بدنسازی ممنوع

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در صورت مشاهده استفاده از آرم و لوگوی فدراسیون بدنسازی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، با آنها برخورد خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

اکبر فراهانی در خصوص استفاده از آرم و لوگوی این فدراسیون توسط اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار کرد: استفاده از آدرس، آرم و لوگوی انحصاری فدراسیون بدون کسب مجوز، جرم محسوب می شود و تجار، افراد حقیقی و حقوقی حق استفاده از آن را ندارند. اگر شخصی آن را جعل نموده و یا به هر نحوی که به حقوق و منافع فدراسیون ضرری وارد شود به کاربرد مجرم شناخته می شود و برابر قانون مجازات می گردد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: اگر افراد(پیشکسوت، داور، مربی، ورزشکار، باشگاه ها و غیر) در امور خود از جمله گروه های فضاهای مجازی و کانال های تلگرامی از آرم، لوگو و آدرس فدراسیون استفاده نمایند مرتکب جرم شده و فدراسیون بعنوان مدعی آنها را به مراجع قضایی معرفی و پیگرد قانونی خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ یک از اشخاص حق استفاده از آرم و لوگوی فدراسیون را نداشته و چنانچه مشاهده شود، فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی