برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

حفظ مشتری در باشگاه با ۷ استراتژی ۲

قسمت دوم مقاله: ۷ استراتژی ضروری برای حفظ مشتری در باشگاه

استراتژی ۲

قدردانی و خدمات رسانی به مشتری

شما در صنعت خدمات رسانی کار می کنید. درست مثل سایر خدمات رسان ها، مشتری های شما ارزش شما را بر اساس احساسی که شما در آنها بوجود می آورید قضاوت می کنند. این ادعا حدس و گمان نیست بلکه واقعیت است. تحقیقات نشان می دهند ما بر اساس احساساتمان خرید می کنیم نه براساس عقل. باشگاه هایی که سعی می کنند اعضای شان خوشحال باشند نسبت به سایر باشگاه های دیگر مشتری داری شان بیشتر است و اعضای بیشتری دارند.

به مشتری نشان دهید که برای شما مهم هستند.

بهترین روش برای اینکه مشتری احساس مهم بودن کند این است که آهسته پیش روید و موقع صحبت هایشان به آنها گوش دهید. ما همیشه جذب کسانی می شویم که به ما اهمیت دهند و به ما علاقه نشان دهند. پس علاقه نشان دادن به مشتری به حفظ مشتری در باشگاه کمک می کند. برای مثال وقتی یکی از اعضا در مورد سفر یا کار خود با شما حرف می زند می توانید مدتی بعد احوال سفر یا کار آنها را بپرسید. در این گونه مواقع اهمیت دادن به زندگی خارج از باشگاه اعضا موجب احساس با ارزش بودن آنها می شود.

چند نکته برای بهتر شدن مربیان بدنسازی

فقط به این مسایل بسنده نکنید. تاریخ تولد آنها را به خاطر بسپارید و از طرف باشگاه به آنها تبریک بگویید. یا هر مناسبتی که آنها دارند با یک تبریک از طریق پیام یا شبکه های مجازی یا بصورت حضوری آنها را خوشحال کنید.

تیم کاری خود را تشویق کنید به مشتری ها بهترین سرویس را بدهند.

شعار باشگاه شما باید سرویس عالی باشد. گاهی اوقات مثلا در زمان استرس و تنش کاری بالا کارمندان فراموش می کنند که اعضای باشگاه ارزشمند هستند و باید بهترین سرویس به آنها داده شود. باید به طور مرتب جلساتی را تشکیل دهید و خدمات رسانی بهتر و مشتری مداری را به کارمندان یادآوری کنید. حتی می توانید با پاداش دادن به کارمندان خود آنها را تشویق کنید مشتری هایی که قصد ترک باشگاه را دارند مجاب به ماندن در باشگاه کنند. با این روش حفظ مشتری نه تنها برای شما بلکه برای کارمندان باشگاه نیز دغدغه خواهد بود.

سود دهی باشگاه بدنسازی با چند نکته 

تحقیقات نشان داده برخورد گرم و صمیمی کارمندان با اعضای باشگاه موجب افزایش ۲۰ درصدی حفظ مشتری می شود. پس رفتار و برخورد کارمندان نقش بسزایی در حفظ یا رد مشتری دارند.


استراتژی ۳

آسان گرفتن به مشتری

مراحل ثبت نام در باشگاه را آسان بگیرید. ساعات و برنامه های کلاسی را نوشته و در جایی قرار دهید که تمام مشتریان ببینند.

می توانید در باشگاه بوفه ی کوچکی ترتیب دهید که در آن نوشیدنی و خوارکی برای ورزشکاران در دسترس باشد.

پرداختی ها را تمام اتوماتیک کنید تا جایی که می توانید از دریافت نقدی خودداری کنید. از سیستم های باشگاه داری پیشرفته استفاده کنید تا حساب کتاب ها را بصورت اتوماتیک انجام دهد و کار شما و پرسنل کمتر شود. همچنین در حساب ها اشتباه کمتر صورت می گیرد و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود.

برای مشاهده قسمت اول مقاله کلیک کنید

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی