برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

گزارشی از کلاس مربیگری بین المللی فدراسیون جهانی در ایران

وقتی به هتل آکادمی فوتبال رسیدیم تمامی دانشجویان کلاس آمده بودند و در لاوی هتل آکادمی جمع شده بودند بعد از چند دقیقه ،آی دی کارتها داده شدو همه در کلاس مستقر شدند

پروفسور مورسیو وارد کلاس شد و چند دقیقه بعد تدریس شروع شد در این کلاس تعدادی از قهرمانان و مربیان سابقه دار بدنسازی کشور هم حضور داشتنداحمد پایدار قهرمان جهان IFBB حسن پناهی قهرمان آسیا IFBB و چند ورزشکاران قدیمی دیگر تعداد حدودا ۱۵ تا از خانمهای مربی نیز در کلاس حاضر بودند.

پروفسور کلاس را با تفاوت نگاهها به علوم و اتفاقات و تکثر نگرشهای افراد به امور اطراف و بخصوص مباحث علمی ورزشی شروع کرد بعد از آن مباحثی که در کلاس آموزش داده شد یا پاور پوینت ها ی لاتین تدریس شد و توسط آقای میثاقیان به صورت خیلی عالی ترجمه می شد.


سطح کلاس خیلی خوب بود و مباحثی که در آن مطرح شد عبارت بودند از:
موارد قبل از بالا بردن قدرت عضله
تمرینات کششی قبل از تمرین با وزنه
سیستم های عصبی عضلات
راهکارهایی برای بالا بردن شدت تمرین
راههای تقویت قسمتهای میانی بدن
پایدار کردن عضلات
سیستمهای تمرین و مزیتهای آن
انجام حرکات چند مفصلی
آیتمهایی برای حجم تمرینات
زمان استراحت و تعداد ستهای تمرین
مبانی بیولوژیکی بدن
تعادل فعالیتهای بدن
همخوانی تمرینات
اصول آموزش تمرینات به افراد مبتدی
دامنه حرکات
حرکات زنجیره باز و زنجیره بسته
در کل کلاس پروفسور موریسیو خیلی کامل و جامع بود و افراد شرکت کننده در کلاس نیز بعضا اطلاعات خوبی داشته و در پایان هر بخش از کلاس سوالهای خود را مطرح می نمودند و جوابهای آن را دریافت می نمودند.
این دوره ازکلاس ها ۳ روزبه طول انجامید واز ساعت ۹ صبح تا ۵:۳۰عصر ادامه داشت که در هر روز ۴ کلاس یک ساعت و نیم +امتحان کلاس برگزار شد بین هر کلاس به طور خیلی مطلوبی پذیرایی می شد و دانشجویان در موقع ناهار می توانستند از رستوران سلف سرویس آکادمی فوتبال استفاده نمایند.
در پایان کلاسها از تمامی دانشجویان در سالن آمفی تائتر آکادمی امتحان گرفته شد و پس از امتحان نیز بازار عکس یادگار ی و دسته جمعی داغ بود.
در جمع بندی کلاس می توان گفت بازده خوبی برای مربیان داشت وهمه متفق القول ازعان داشتند که نیاز بیشتری به این گونه کلاسها احساس می شئودجا دارد به اقای کیانوش وهمکارانشان به دلیل برگزاری مطلوب این کلاسها خسته نباشید بگوئیم

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی