برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

تجهیزات بدنسازی و پرورش اندام طرح هویست

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

طرح هویست آمریکا یا دستگاه های بدنسازی های تک از جمله موفق ترین وسایل ورزشی تولید شده در ایران می باشد که با توجه به قیمت بسیار سنگین تولیدات اصلی شرکت هویست آمریکا بسیار مقرون به صرفه می باشند. باشگاه های لاکچری بدنسازی ایران از تولیدات اصلی هویست استفاده نموده اند ولی برای اکثر باشگاه ها تهیه این وسایل امکان پذیر نمی باشد. به همین خاطر شرکت بادی فول با روش مهندسی معکوس شده، دستگاه هایی با کیفیت دستگاه های اصلی تولید کرده که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و زاویه سازی دقیق استفاده می کند که سبب افزایش ایمنی دستگاه ها می شود و بدون آسیب رسانی به مفاصل، عضلات هدف را در گیر کرده و سبب افزایش حجم و توانایی ورزشکاران می شود. معمولا در این دستگاه ها امکان خطا وجود ندارد.

شرکت هویست یکی از شرکت های معروف تولیدکننده دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی حرفه ای باشگاهی و خانگی در دنیا است که در سال ۱۹۹۷ در دیگوی کالیفرنیا تاسیس شده. این برند در بین باشگاه های برتر دنیا شناخته شده است. از ویژگی های بارز این دستگاه ها می توان به زیبایی منحصر به فرد و فضای اشغالی کم توجه کرد. از آنجا که خرید این دستگاه ها برای همه ی افراد امکان پذیر نیست. شرکت بادی فول با تولید دستگاه هایی شبیه به دستگاه های اصلی این شرایط را فراهم آورده تا با پرداخت هزینه کمتر دستگاه های باکیفیت همان دستگاه های اصلی تهیه کرد.

شرکت بادی فول بعنوان نمایندگی فروش تجهیزات طرح هویست آمادگی خود را برای مدیران باشگاه هایی که قصد خرید این برند را دارند اعلام می کند. شما می توانید از قسمت تماس با ما با دفتر شرکت تماس بگیرید و برای بازدید از دستگاه ها و دریافت لیست قیمت اقدام نمایید. از جمله مزایای این برند می توان به نکات فنی و دامنه حرکاتی که در آن به خوبی رعایت شده است اشاره کرد.

دستگاه بدنسازی طرح هویست
دستگاه بدنسازی طرح هویست

ایستگاه های وزنه آزاد این برند به خوبی طراحی شده اند به شکلی که در اکثر دستگاه ها به خوبی به صورت واگرا عمل می کند و باعث انقباض کامل عضلات می شود.

تولیدات بدنه دستگاه ها با یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات فنی تضمین شده است. با بسته بندی کامل کامیون های حمل مخصوص قابل جابجایی به کل ایران و کشورهای همسایه می باشد. زمان تحویل این مدل از لحظه سفارش حدود دو ماه می باشد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی