برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

تولید کننده دستگاه بدنسازی طرح بادی استرانگ

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

دستگاه های بدنسازی طرح بادی استرانگ، گرفته شده از بادی استرانگ چین با زوایای استاندارد مکانیکی و ساختار اصولی (تمامی دستگاه ها دارای بدنه پروفیل مقاوم، کابل های باتحمل وزن بالا، رنگ کوره ای، پیچ های آبکاری شده، روکش چرم مصنوعی و…) می باشد. تولیدات طرح بادی استرانگ در ایران با تولید سری k شروع شد. کیفیت ساخت و ایمنی محصولات به همراه گارانتی و پشتیبانی این شرکت، مطابق با استاندارد ورزش بدنسازی می باشد.

سری k دستگاه های بدنسازی بادی استرانگ به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالا، محبوب ورزشکاران و کاربران شده. شرکت بادی فول توانسته امکانات و تجهیزات به روز این سری از دستگاه ها را با بهترین کیفیت به تولید برساند. مهندسین بادی فول دقت زیادی در زاویه بندی، کارایی و استحکام دستگاه ها به کاربردند به طوریکه ورزشکاران فکر می کنند دستگاه ها اصل می باشند. به همین دلیل ورزشکاران زیادی از این دستگاه ها استقبال می کنند.

علم دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی هر روزه در حال پیشرفت می باشد. از آنجا که ورزشکاران و کاربران خواستار تمرین با تجهیزات و دستگاه های به روز هستند، گروه بادی فول با تولید این دستگاه ها شرایط را برای جامعه ورزشی فراهم آورده است. دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی باید آن قدر خوب عمل کنند که هم جایگاه خود را پیداکرده و پابرجا بمانند و هم با دیگر برند های مشابه رقابت کنند.

برند بادی استرانگ چین از اولین مدل های تجهیزات بدنسازی می باشد که وارد ایران شده. body strong هم اکنون نیز از مطرح ترین وسایل بدنسازی خارجی در ایران می باشد. با توجه به این که اسم این برند در ایران زیاد تکرار شده، اکثر مدیران باشگاه بدنسازی این برند را به خوبی می شناسند و با توجه به استقبال ورزشکاران و کاربران از مدل های این شرکت، نمونه ایرانی این برند در ایران تولید شد. که به حق می توانیم از آن به عنوان یکی از بهترین نمونه های مهندسی معکوس دستگاه های بدنسازی ایرانی نام ببریم.

دستگاه های بدنسازی طرح بادی استرانگ

اکثر کارشناسانی که در این رشته فعالیت می کنند، با قیمت این نمونه از دستگاه ها نظر مثبت خود را اعلام نمودند. شرکت بادی فول از بزرگترین شرکت هایی می باشد که توانسته در زمینه بدنسازی فعالیت قابل توجهی داشته باشد و با دریافت نمایندگی رسمی تولیدات طرح بادی استرانگ سری k، آماده تحویل سی تا چهل روزه این دستگاه ها در ایران و تمامی کشورهای همسایه می باشد. از مزیت های خرید دستگاه های بدنسازی، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. تولیدات طرح بادی استرانگ یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد.

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر تمامی محصولات این برند را مشاهده نمایید و برای تماشای نزدیک این محصولات به نمایشگاه شرکت مراجعه نمایید و یا برای دریافت لیست قیمت به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی