برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

وسایل بدنسازی طرح ام بی اچ ایرانی

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

طرح ام بی اچ چین با تنوع تولید خود یکی از متنوع ترین شرکت های تولید کننده دستگاه بدنسازی جهان می باشد که با توجه به قیمت های مناسب آن در ایران یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه های بدنسازی می باشد.

قایقی طرح ام بی اچ
قایقی طرح ام بی اچ

مدل های تجهیزات بدنسازی MBH عبارتند از اس سون (S7)، ام یو (MU)، ام ان (MN)، ام تی ام (MTM) که از نمونه های مطرح برند چین می باشد.

در ایران هم شاهد تولید دستگاه های بدنسازی طرح ام بی اچ MBH بوده ایم که این نمونه را به صورت تلفیقی از مدل ام بی اچ و طرح های دیگر تولید نموده اند. که کاربران و ورزشکاران می توانند از طریق شرکت بادی فول دستگاه ها و تجهیزات طرح ام بی اچ را با قیمت درب کارخانه تهیه کنند.

کمپانی MBH FITNESS یکی از برجسته ترین تولید کننده ها در صنعت چین است. که به سرعت در حال رشد و گسترش می باشد.

این شرکت در زمینه تولید، توزیع و گسترش دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی سرآمد می باشد و دارای دستگاه های هوازی، سیم کش و وزنه آزاد می باشد. تمامی قطعات و مواد اولیه دستگاه ها از تامین کنندگان قابل اعتماد تهیه می شوند (قطعات وارداتی از کشور های ژاپن، آلمان و کره جنوبی می باشند). نماینده انحصاری دستگاه ها و تجهیزات طرح ام بی اچ در ایران شرکت بادی فول می باشد. 

شرکت MBH در سال ۲۰۰۱ تاسیس و در سال ۲۰۱۰، ۱۰۵ میلیون دلار در ساخت یک کارخانه جدید سرمایه گذاری کرد که تکمیل آن آغازی برای عصر جدیدی از شکوفایی برای ام بی اچ شد.

در سال ۲۰۱۰ شخصی یک نظر سنجی انجام داد که نشان داد برند MBH با ۳۲ درصد سهم بازار در صنعت دستگاه ها و تجهیزات خود در چین، رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. که با این کار شهرت این برند در قلب مصرف کنندگان رشد می کند.

کارمندان و پرسنل این مجموعه متشکل از نیرو ی انسانی جوان با تحصیلات و مدارج بالا می باشند (این تیم توسعه حرفه ای متشکل از مهندسان مکانیک، مهندسان مدل، متخصصان بیومکانیک و سایر کارشناسان مرتبط با صنعت می باشند. در میان این گروه استعدادهای درخشان، بیش از ۳۰ نفر هستند که عنوان ارشد فناوری را به دست آورده اند). تجربه و بازخورد از تولیدات قبلی به شرکت این امکان را می دهد که سطح تولیدات خود را ارتقا دهند .

MBH همه شرایط را درنظر دارد و از همه انتظارات فراتر می رود. این شرکت برای تولید دستگاه های خود از دستگاه برش لیزری، دستگاه جوش و انواع تجهیزات تولید CNC و روش های استاندارد شده برای فرآیندهای پردازش پیشرفته استفاده می کند. 

برای سفارش این محصولات می توانید به قسمت تماس با ما و یا بخش مشاهده تصاویر این محصول در لینک زیر مراجعه نمایید.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

مشاوره و سفارش

نویسنده: اصغر مرادی

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی