برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

کارخانه دستگاه های تکنوجیم ایتالیا + عکس

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

کارخانه تولید دستگاه های بدنسازی تکنوجیم ایتالیا بخوبی به صنعت تناسب اندام اشراف دارد و شناخت کافی از بازار دارد. طراحی محصولات آنها در کلاس جهانی ساخته و توزیع می شود.

موقعیت کنونی تکنوجیم در بازار فیتنس و بدنسازی جهان حاصل استحکام در برنامه ریزی آنهاست حاصل این برنامه ریزی و دیسیپلین در طراحی، تولید و توزیع مطلوب و کیفیت عالی آنها شده است. ساخت دستگاه ها در ایتالیا با تکنولوژی و مهارت بالا انجام می شود و به طور دائم در حال تحول، نوآوری و بهبود است.

کارخانه تکنوجیم ایتالیا
کارخانه تکنوجیم ایتالیا

این شرکت در مورد کوچکترین جزئیات، دقیق می باشد تا محصولات خود را مطابق نیازهای بازار ارائه دهد. نگاه این شرکت به آینده است بنابراین آنها تجهیزات را با آخرین فناوری آموزش مجازی برای ورزشکارانی که خواستار تکنوجیم می باشند معرفی می کند.

به همین دلیل سعی نموده فقط به تجهیز باشگاه های بدنسازی درجه یک اکتفا نکند و با دیگر رشته های ورزشی و باشگاه های ورزشی مطرح دنیا ارتباط برقرار کند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

تمامی دستگاه های تکنوجیم ایتالیا تحت لیسانس کنترل کیفیت مورد تست قرار می گیرند و دارای گارانتی و تضمین کیفیت می باشند. این شرکت دارای مرکز توسعه و تحقیقات می باشد و هر روزه به دنبال راه حل های جدید برای رفع مشکلات مردم در زمینه فیتنس و بدنسازی می باشد.

سیاست فروش شرکت تکنوجیم ایتالیا تبلیغ در گردهمایی بزرگ ورزشی می باشد به شکلی که یکی از مطرح ترین اسپانسر های المپیک های اخیر می باشد.

دستگاه بدنسازی تکنوجیم ایتالیا
دستگاه بدنسازی تکنوجیم ایتالیا

اسپانسر المپیک بودن به آسانی امکان پذیر نیست اسپانسرهای المپیک باید از توان و نفوذ اداری، فنی و مالی زیادی برخوردار باشد. هزینه های چند میلیون دلاری در المپیک قدرت این شرکت تولید تجهیزات بدنسازی را ثابت میکند.

امروز نمایندگان زیادی در کشورهای مختلف فقط به فروش این برند می پردازند و نمایندگی رسمی تکنوجیم در ایران یکی از فعالترین آنها می باشد محصولات این شرکت فقط در ایتالیا تولید می شوند و به هیچ شرکتی تا کنون گواهی تولید تحت لیسانس نداده است.

شرکت بادی فول آمادگی خود را جهت فروش محصولات تکنوجیم اعلام می دارد.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی