برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

چند راه ساده برای جذب بیشتر مشتری سالن بدنسازی

صنعت فیتنس بسیار رقابت انگیز است و برای حفظ وفاداری مشتری به چالش کشیده می شود.

بسیاری از مشتری ها بعد از چند جلسه در باشگاه حضور آنها افت پیدا می کند و سایر مشتری ها نیز براحتی از باشگاهی به باشگاه دیگر می روند.

به منظور جذب مشتری بیشتر و برگشتن مشتری های قبلی، باید به آنها پیشنهاد منحصربفردی بدهید.

 باید آنها را با انگیزه و دنباله روی اهداف خود نگه دارید به طوری که برای جلسات بیشتر به سمت شما بر گردند.

شما باید رابطه ی شخصی ایجاد کنید و مزایای بیشتری ارائه دهید که باعث شود باشگاه شما جذاب تر از رقابت با دیگر باشگاه ها به نظر آید.

در اینجا چند ایده بازاریابی باشگاه برای شما در دست داریم.

چند راه ساده برای جذب بیشتر مشتری

  1. در کار خود عاشق باشید، شور و شوق داشته باشید، نمونه باشید و انرژی تان را بالا ببرید. اعضای باشگاه دوست دارند این چهار خصوصیت را در مربی خود یا مسئول باشگاه ببیند.
  2. ماهی یکبار تلفن را بردارید و به مشتری های قدیمی خود زنگ بزنید یا پیام ارسال کنید و از آنها دعوت کنید دوباره به باشگاه برگردند.
  3. حداقل ۲۱ بیلبورد انسانی برای باشگاه خود داشته باشید. تبلیغ و جذب مشتری توسط آنها در عوض عضویت رایگان به آنها بدهید.
  4. حداقل در روز با ۱۰ نفر از اعضای باشگاه در مورد مسایل مختلف رو در رو حرف بزنید.
  5. برای بهترین اعضای باشگاه خود یک هدیه کوچک به مناسبت تولد تهیه کنید و به آنها بدهید. این هدیه میتواند یک کارت پستال یا یک تاپ ورزشی و یا یک ساک ورزشی باشد.
  6. کارهای بزرگی انجام دهید که دیگر باشگاه ها انجام نمی دهند. بر ترس ها، محدودیت ها و تردیدهای خود غلبه کنید.
  7. از یک روزنامه محلی بخواهید شما را به مردم شهر معرفی کند.
  8. با مشتریان خود مشورت کنید. از آنها بپرسید از یک برنامه فیتنس چه می خواهند. بفهمید آنها چه حسی و مشکلاتی دارند و آنها را برطرف کنید.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی