برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

ورزش مساوی جایزه

ورزش مساوی جایزه

آیا پاداش های فیزیکی و ملموس بهترین راه برای جذب کردن مشتریان و ماندگار کردن آن ها می باشد؟

انگیزش یک کار مشکل و ترفندی است. افراد با پاداش های مختلف انگیزه داده می شوند.

برخی افراد با پاداش های مالی ( تخفیف شهریه ها ) و برخی دیگر با هدیه

( وسایل باشگاهی از قبیل یک ساک ورزشی یا یک تیشرت ) ترغیب می شوند.

ترفند این است که شما یک پاداشی را پیشنهاد دهید تا انواع شخصیت های مختلف را ترغیب کند.

 

اما به شرطی که پاداش های درستی پیشنهاد شود و دور از ذهن نباشد

باید پاداش ها مواردی باشند که ارزش باشگاه آمدن و ورزش کردن را داشته باشد.

برای ماندگار کردن اعضای باشگاه نیز می توانید پیشنهاداتی دهید .

مثلا بگویید اگر طی دو یا سه ماه آینده به این سطح از تناسب اندام رسیدید یک پاداش برای شما در نظر می گیریم.

پاداش باید در حدی باشد که ارزش رسیدن به آن را داشته باشد.

حضور منظم در باشگاه = بلیط رایگان سینما

 منبع : healthclubmanagement

ترجمه : بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی