ورزش

ورزش مساوی جایزه

آیا پاداش های فیزیکی و ملموس بهترین راه برای جذب کردن مشتریان و ماندگار کردن آن ها می

ورزش مساوی جایزه

آیا پاداش های فیزیکی و ملموس بهترین راه برای جذب کردن مشتریان و ماندگار کردن آن ها می باشد؟

انگیزش یک کار مشکل و ترفندی است. افراد با پاداش های مختلف انگیزه داده می شوند.

برخی افراد با پاداش های مالی ( تخفیف شهریه ها ) و برخی دیگر با هدیه

( وسایل باشگاهی از قبیل یک ساک ورزشی یا یک تیشرت ) ترغیب می شوند.

ترفند این است که شما یک پاداشی را پیشنهاد دهید تا انواع شخصیت های مختلف را ترغیب کند.

 

اما به شرطی که پاداش های درستی پیشنهاد شود و دور از ذهن نباشد

باید پاداش ها مواردی باشند که ارزش باشگاه آمدن و ورزش کردن را داشته باشد.

برای ماندگار کردن اعضای باشگاه نیز می توانید پیشنهاداتی دهید .

مثلا بگویید اگر طی دو یا سه ماه آینده به این سطح از تناسب اندام رسیدید یک پاداش برای شما در نظر می گیریم.

پاداش باید در حدی باشد که ارزش رسیدن به آن را داشته باشد.

حضور منظم در باشگاه = بلیط رایگان سینما

 منبع : healthclubmanagement

ترجمه : بادی فول

ورزش مساوی جایزه
به این مقاله امتیاز دهید
به اشتراک بگذارید:

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه