تمرین بازو

تمرین بازو با حداکثر پمپ خون و اکسیژن

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله در تمرین خود شکایت دارند. با این  چند روش تمرین بازو بازوهای خود را قبل از تمرین آماده کنید و دم این عضله را چند برابر کنید.

۱)  ابتدا بازو را در یک حرکت کششی ممتد قرار دهید برای هر دست ۳ بار و هر بار ۲۰ ثانیه با

حداکثر کشش .

۲)  با جمع و باز کردن انگشتان و پنجه دست خود با فشار متوسط هر دو بازوی خود را ماساژ بدهید. برای هر بازو حداقل یک دقیقه.

۳)  با یک هالتر بدونه وزنه دو ست ۲۵ تا ۳۵ تکرار حرکت جلو بازو هالتر را با آرنج بدون حرکت

اجرا کنید.

۴) مرحله دوم را دوباره تکرار کنید.

بعد از این ۴ مرحله بازو آماده یک نمرین پرفشار است اگر مایل باشید همین حرکات را برای

پشت بازو هم می توانید اجرا کنید ولی به جای بازو با هالتر از سیم کش پشت بازو استفاده کنید.

بادی فول

 

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه