تمرین بازو

تمرین بازو با حداکثر پمپ خون و اکسیژن

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله در تمرین خود شکایت دارند. با این  چند روش تمرین بازو بازوهای خود را قبل از تمرین آماده کنید و دم این عضله را چند برابر کنید.

۱)  ابتدا بازو را در یک حرکت کششی ممتد قرار دهید برای هر دست ۳ بار و هر بار ۲۰ ثانیه با

حداکثر کشش .

۲)  با جمع و باز کردن انگشتان و پنجه دست خود با فشار متوسط هر دو بازوی خود را ماساژ بدهید. برای هر بازو حداقل یک دقیقه.

۳)  با یک هالتر بدونه وزنه دو ست ۲۵ تا ۳۵ تکرار حرکت جلو بازو هالتر را با آرنج بدون حرکت

اجرا کنید.

۴) مرحله دوم را دوباره تکرار کنید.

بعد از این ۴ مرحله بازو آماده یک نمرین پرفشار است اگر مایل باشید همین حرکات را برای

پشت بازو هم می توانید اجرا کنید ولی به جای بازو با هالتر از سیم کش پشت بازو استفاده کنید.

نویسنده :اصغر مرادی

 

به اشتراک بگذارید:

درباره اصغر مرادی

اصغر مرادی –مدیر سایت بادی فول خلاصه سوابق: قهرمان سنگین وزن هشت دوره پرورش اندام (دهه۷۰و۸۰) مربی بین المللی فدراسیون جهانی IFBB ـ (۱۳۸۶) مربی بدنسازی اکادمی ملی المپیک ایران (۱۳۸۵) تحصیل کرده تربیت بدنی (۱۳۹۰) موسس و مربی باشگاه گلها (۱۳۷۶) مدیر شرکت و سایت بادی فول (۱۳۹۰) مدیر مسول و سردبیر مجله الکترونیک بادی فول (۱۳۹۵) مشاور در تجهیز، مدیریت و بازاریابی باشگاهای بدنسازی (۱۳۸۶)

ثبت دیدگاه