ENDURANCE LEGS

THE ENDURANCE LEGS WORKOUT

This two-phase routine is multifaceted, aiming to hit cardio and efficiency while burning a ton of calories. Each

THE ENDURANCE LEGS WORKOUT

This two-phase routine is multifaceted, aiming to hit cardio and efficiency while burning a ton of calories. Each phase comprises three sets of three exercises designed to give you a leg day you won’t forget. You’ll be able to attack this heavy-hitting workout in less than an hour — 35 minutes which means minimal rest time. You’ll want to keep your heart rate up for maximum metabolic impact, but go at your own pace and be safe. 

Phase 1

EXERCISE 1

DUMBBELL JUMP SQUAT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 2

BARBELL JUMP SQUAT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 3

ROMANIAN DEADLIFT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest


Phase 2

EXERCISE 1

GOBLET SQUAT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 2

GOBLET SIDE LUNGE

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 3

DUMBBELL REVERSE LUNGE

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

Source:muscleandfitness

به اشتراک بگذارید:

درباره اصغر مرادی

اصغر مرادی –مدیر سایت بادی فول
خلاصه سوابق:
قهرمان سنگین وزن هشت دوره پرورش اندام (دهه۷۰و۸۰)
مربی بین المللی فدراسیون جهانی IFBB ـ (۱۳۸۶)
مربی بدنسازی اکادمی ملی المپیک ایران (۱۳۸۵)
تحصیل کرده تربیت بدنی (۱۳۹۰)
موسس و مربی باشگاه گلها (۱۳۷۶)
مدیر شرکت و سایت بادی فول (۱۳۹۰)
مدیر مسول و سردبیر مجله الکترونیک بادی فول (۱۳۹۵)
مشاور در تجهیز، مدیریت و بازاریابی باشگاهای بدنسازی (۱۳۸۶)

ثبت دیدگاه