برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت استیل فلکس steel flex

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

ذهن فولادی، بدن انعطاف پذیر!

 این شعار شرکت steel flex است آنها مدعی هستند هدفشان روی مردم است و تمام تجهیزات باید با عمل ذاتی مردم مطابق داشته باشد نه اینکه آنها را محدود کند. بر اساس همین اصل از پیشرفته ترین تکنولوژی درست که با کاربردی بودن سازگار است استفاده کرده اند. محصولات steel flex موقع تمرین کردن ورزشکاران در حرکات آنها دخالت نمی کند.

پرس سینه نشسته
پرس سینه نشسته

تنها چیزی که به شما ارائه می دهیم چیزی جز تجربه، تمرین طبیعی، راحت و ایمن نیست.

این وسایل شاید در نگاه اول شما را سوپرایز نکند اما قطعا از تمرین کردن با آنها لذت خواهید برد.

برند برتر استیل فلکس در واقع خواهر خوانده ی دستگاه های بادی سولید فیتنس می باشد. استیل فلکس دارای طیف برتری از تجهیزات قلبی عروقی، وزنه ها و لوازم جانبی باشگاه ها می باشد.

مرکز فعالیت شرکت steel flex در لندن می باشد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات هوازی استیل فلکس و وزنه های آزاد و لوازم جانبی استیل فلکس را وسعت داده است.

تجهیزات هوازی استیل فلکس با استاندارد بسیار بالا ساخته شده اند که شامل تردمیل، دوچرخه، الیپتیکال های خانگی و باشگاهی می باشند.

مهمترین اصل در طراحی سیستم کنترل الکترونیکی تجهیزات ایمنی به خاطر جلوگیری از صدمه زدن به کاربر است. برای نوسانات بالا و پایین این شرکت سیستم محافظ دارد.

جلو پا ماشین
جلو پا ماشین

دستگاه های بدنسازی استیل فلکس بخصوص سیم کش های آن به ایران زیاد وارد نشد که این از بدشانسی باشگاه داران می باشد. آنهایی که از این وسایل استفاده کرده اند روان بودن دستگاه ها، خوش ساختی و زاویه های استاندارد آن را از امتیازات آن می دانند. خصوصیت دیگر وسایل بدنسازی استیل فلکس وزن سنگین این دستگاه هاست که نسبت به دیگر برندها سنگین تراست و این به دلیل بالا بودن تعداد وزنه های داخل دستگاه است به همین دلیل یک حرفه ای می تواند بدون محدودیت با آنها سنگین تمرین کند.

شاید شما دستگاه های لوله بیضی وزنه آزاد استیل فلکس را دیده باشید آنها از بهترین طراحی و کیفیت برخوردار بودند و در ایران بیشتر با این وسایل وزنه آزاد معروف شد.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی