برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت دبلیو ان کیو  WNQ FITNESS

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

شرکت تولید کننده دستگاه های بدنسازی WNQ در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و کار خود را به ساخت و بازاریابی تجهیزات فیتنس اختصاص داد.

تا کنون این شرکت توانسته در پیشتازی، سرعت و نوآوری هر ساله به طور پیوسته پیشرفت کند و جز اولین شرکت هایی باشد که توانسته در این صنعت به رسمیت شناخته شود.

خط مشی WNQ همیشه روش نو، کیفیت درجه یک و خدمات رسانی بوده که در حال حاضر نتایج قابل توجهی بدست آورده و به طور مداوم در حال پیشرفت می باشد و خروجی آن تبدیل به محصولات برند بین المللی شده است.

دستگاه جلو پا
دستگاه جلو پا

پس از ۲۷ سال تلاش سخت و پیشرفت، WNQ خود را به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت تثبیت کرده است. این شرکت مراکز توسعه و تحقیق و دفاتر نمایندگی در اروپا و آمریکا دارد.

به تازگی این شرکت توانسته با فروشگاه های زنجیره ای و توزیع کننده در بازارهای فروش نام خود را در ده ها کشور محبوب کند.

این شرکت توانسته گواهی سیستم مدیریت کیفیت بین المللی ISO 9—۱) ۲۰۰۸ VERSION) را طبق آخرین استاندارد سیستم کنترل محیطی بین المللی ISO 14001 2004 VERSION کسب کند. WNQ اولین عضو IHRSA آمریکا و همچنین عضو موسسه کارآفرینی در چین می باشد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

محل شرکت WNQ در شانگهای چین قرار گرفته و دارای ۲۰۰ فروشگاه زنجیره ای با فروش مستقیم و ۱۰۰۰ توزیع کننده به کشورهای دیگر می باشد. این شرکت دارای ۷۰۰ کارمند می باشد. درامد سالانه ی این شرکت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است.

محصولات آن شامل تردمیل های باشگاهی و خانگی، دوچرخه های باشگاهی و تجهیزات فیتنس و دستگاه های مکانیکی و هوازی می باشد.

دستگاه سرشانه
دستگاه سرشانه

تمام دستگاه های بدنسازی دبلیو ان کیو این شرکت دارای استاندارد فنی درجه یک می باشند. این شرکت دارای تیم خدمات رسانی باتجربه و حرفه ای ست که بصورت حرفه ای و کامل در تمامی مراحل، قبل از فروش، زمان فروش و پس از فروش، به مشتریان خدمات رسانی می کنند تا از سلامت و رضایت کامل مشتریان خود اطمینان حاصل کنند.

وسایل بدنسازی دبلیو ان کیو در ایران از ده سال پیش تا کنون وارد شده و مدل اولیه با ستون های چهارگوش ضخیم و مدل کاور دار ۶۰۰۰ زیبای آن که اخیرا وارد ایران شده از نمونه های این دستگاه ها می باشد.    

معرفی دیگر کارخانه ها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی