برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت تاف استاف TUFFSTUFF Fitness

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

از سال ۱۹۷۱ شرکت بین المللی TUFFSTUFF Fitness تنها روی یک هدف متمرکز می باشد: طراحی، توسعه و ساخت تجهیزات بدنسازی با بالاترین کیفیت برای مشتریان کل دنیا.

تاف استاف در همه ی زمان ها تنها از با کیفیت ترین مواد ساخته شده در آمریکا توسط تیم مجرب و متخصص استفاده کرده است. امروزه TFI به طراحی و ساخت بیش از ۸۰ نوع محصول متفاوت در صنعت بدنسازی در خود کارخانه ی شرکت در کالیفرنیا پرداخته است.

تاف استاف یکی از بزرگترین خطوط تولیدی آمریکایی در صنعت فیتنس می باشد و تنها شرکت فیتنس باقیمانده در آمریکاست که هر مدل دستگاه بدنسازی تولید کند به راحتی می فروشد.

جلو پا دستگاه
جلو پا دستگاه

محصولات TFI بر سخت ترین رقیبی که یک شرکت می تواند با آن روبرو شود غلبه می کند و رقابت با این شرکت کار ساده ای نیست.

این شرکت از سال ۱۹۷۱ مشغول به کار است. خانواده محصولات کامل و بین المللی بدنسازی تاف استاف بیش از ۴ دهه با تجربه و تحقیق مجسم شده است. زمانیکه یک محصول از TUFFSTUFF Fitness خریداری میکنید می توانید مطمئن باشید که آخرین تکنولوژی طراحی شده در بازار فیتنس را با نشان اعتماد و با دوام بودن دریافت می کنید.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

محصولات تاف استاف شامل سه دسته بندی می باشد: محصولات خانگی، محصولات باشگاهی تجاری، محصولات کودکان و نوجوانان.

از همان سال آغاز شرکت، تاف استاف در تولید محصولات بدنسازی خانگی پیشتاز بوده و اولین سیستم باشگاه خانگی کامل را در دنیا تولید کرد. کیفیت محصولات خانگی شرکت تاف استاف با محصولات باشگاهی آن هیچ تفاوتی ندارد و از همان مواد با کیفیت بالا برای این دسته نیز استفاده کرده است.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

از سال ۲۰۰۹ تاف استاف به طراحی و تولید تجهیزات ورزشی برای کودکان ۹ سال به بالا در زمینه برنامه های آمادگی جسمانی، برنامه های ورزشی، کاهش وزن و باشگاه های تناسب اندام کودکان اقدام کرد.

در ایران به دلیل قیمت بالای این برند فقط باشگاه های برتر بدنسازی می توانند از دستگاه های بدنسازی تاف استاف خریداری کنند.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی