برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت تلجو (شوک) Telju

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

برند تجاری Telju برای شما یکی از مقاوم ترین تجهیزات باشگاهی را در صنعت فیتنس به ارمغان می آورد. از سال تولد تلجو در ۱۹۸۵، تمرکز آنها روی تحقیق و توسعه دستگاه های باشگاهی برای ارائه بهترین مدل در ساخت، طرح و عملکرد برای کاربران خانگی و باشگاهی بوده است.به طور رسمی در سال ۱۹۸۵ با دستگاه و تجهیزات فیتنس برای ورزشی و تمرینی وارد بازار شد. در طول ۳۰ سال با کسب اعتماد و رضایت مشتریان توانستند برند و اعتباری با محصولات و خدمات خود کسب کنند.

طراحی ساخت telju در اسپانیا می باشد که با برچسب ساخت اسپانیا بر روی بدنه محصولات به رسمیت شناخته شده است.

دستگاه پشت بازو دیپ
دستگاه پشت بازو دیپ

طراحی و عملکرد دستگاه های فیتنس برای حرکات کاربران با کیفیت و کارایی بالا برای تمامی سنین و در تمامی سطوح تهیه و آماده شده است.

دستگاه های ساخت دست و سفارشی برای مکان های لوکس مناسب می باشند از جمله هتل ها، تفریحگاه ها، کشتی های کروز، شرکت ها و خانه های مسکونی. طراحی خلاقانه و نمایه های دستگاه ها با حرکات صحیح ترکیب شده که بهترین عملکرد و ظاهر زیبا را برای مشتری تضمین می کند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

در ایران تعداد زیادی از این برند وارد نشد ولی همان تعداد کمی که وارد شده توانسته رضایت مشتریان را فراهم سازد این برند در ایران به نام دستگاه های بدنسازی شوک معروف است.

زاویه های جدید در اسکلت دستگاه و استفاده از فرم جدید در حجم آن مدلی خاص و جدید را به بازار معرفی کرده کلاً دستگاه های بدنسازی اسپانیایی به نوآوری و جدید بودن در دنیا شهره هستند به صورتی که آغاز یک نو آوری سالانه را باید از شرکت های این کشور انتظار داشته باشیم.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

در سال ۲۰۰۸ اولین برندهای بدنسازی اسپانیا به نام بی اچ وارد ایران شد و به حق میتوان از آن به عنوان یکی از موفق ترین برندها نام ببریم ولی بزرگترین مشکلی که در واردات این شرکت ها می توان نام ببریم هزینه خرید، حمل نقل و گمرک آن است که قیمت تمام شده آن را بسیار بالا می برد و خرید و ذخیره آن را در ایران سخت می کند و لازم است تا در صورت سفارش مشتری آن را وارد کنند.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی