برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت تکنوجیم techno gym

امتیاز دهید
2.3/5 - (3 امتیاز)

 

وسایل بدنسازی و هوازی تکنوجیم ایتالیا یکی از مطرح ترین برندهای حال حاضر در ایران و جهان می باشد. به صورتی که در کل دنیا باشگاه های که از این شرکت خرید کرده اند جزء معتبرترین باشگاه های مناطق خود محسوب می شوند.

با توجه به محبوبیت این برند نمونه چینی آن هم تولید شد که با نام شرکت بادی استرانگ A9 در کل دنیا بخصوص آسیا بدلیل قیمت مناسب مورد استقبال قرار گرفت.

پرس سینه نشسته
پرس سینه نشسته

از زمانیکه موسس و رئیس techno gym آقای نریو الساندری اولین دستگاه تکنوجیم را در گاراژ خانه اش ساخت، این شرکت پا گرفت و به پیشرفت و بهبود مستمر روی آورد.

این کمپانی محصولات موفق و نوآورنه ای برای صنعت فیتنس، علوم پزشکی و ورزشی از سال ۱۹۸۳ تا به امروز تولید کرده است.

هدف آنها این است که به یک لیدر جهانی در میان ارائه دهندگان راه حل های سلامتی و تندرستی تبدیل شوند. خدمات و محصولاتی را به بازار عرضه کرده اند تا مردم بتوانند در همه کشورها و هر زمان که خواستند به آنها دسترسی پیدا کنند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

نریو الساندری

نریو الساندری تکنوجیم را در سال ۱۹۸۳ در سن ۲۲ سالگی تاسیس کرد. با کمک برادرش، پیرلویجی اولین قطعات تجهیزات باشگاهی را در گاراژ خانه شان طراحی و سپس ساختند.

امروزه techno gym لیدر جهانی در بخش راه حل های فیتنس و سلامتی می باشد و ۶۵ هزار مرکز سلامتی و بیش از ۱۰۰ هزار خانه را در کل دنیا تجهیز کرده است. تخمین زده شده که محصولات تکنوجیم تقریبا توسط ۳۵ میلیون نفر در روز استفاده می شود. این شرکت حدود ۲۲۰۰ نفر را در ۱۴ شاخه در کل اروپا، آمریکا، آسیا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و استرالیا به کار گرفته است. و ۹۰ درصد از آنچه را که می سازد به بیش از ۱۰۰ کشور صادر می کند.

جلو بازو نشسته
جلو بازو نشسته

تکنوجیم ۵ مرتبه به عنوان تامین کننده ی رسمی بازی های المپیک انتخاب شد: سیدنی ۲۰۰۰، آتن ۲۰۰۴، تورینو ۲۰۰۶، پکن ۲۰۰۸، لندن ۲۰۱۲ و ریو ۲۰۱۶.

علاوه بر تعهد به دنیای المپیک، باشگاه های ورزشی معتبر دنیا نیز با تکنوجیم برای آموزش تمرینی قهرمانان همکاری می کند از قبیل: میلان، اینتر، یونتوس، رئال مادرید و چلسی در فوتبال، فراری در فرمول ۱ و لونا در قایقرانی.

تکنو جیم شریک جهانی و رسمی Milan EXPO 2015 می باشد.

شرکت بادی فول آمادگی خود را جهت فروش محصولات تکنو جیم مینماید.    

 

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی