برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت ناتیلوس nautilus

امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

 

 

 

 

 

 

 

آرتور جونز رییس اصلی تجهیزات ناتیلوس اولین فردی بود که حرکات زیستی و فیزیکی انسان را با دستگاه ورزشی ترکیب کرد. در ژوئن ۱۹۷۰ جونز اولین دستگاه را با نام BLUE MONSTER معرفی کرد که دارای چهار ایستگاه بود: پلاور، لت سرشانه پشت، پارویی و لت پشت بازو. در حقیقت قبل از اینکه جونز این دستگاه را بسازد، ایده ی فرد دیگری بود. امروزه ناتیلوس هنوز هم به دنبال ایده ها و روش های نوآورانه می باشد تا تجهیزات ورزشی اثربخش با کیفیت بالا بسازد.

این شرکت در یک بخش از سایت رسمی خود صفحه ای به نام ثبت ایده قرار داده تا مردم بتوانند طرح ها و ایده های جدید خود را ثبت کنند و این شرکت ایده های جالب و قابل استفاده را از کاربران خریداری می کند.

 

دستگاه جلو بازو
دستگاه جلو بازو

شرکت nautilus بیش از ۴۰ سال است که به مردم کمک می کنند که به اهداف فیتنس خود برسند. محل شرکت در ونکوور آمریکا قرار گرفته و بیش از ۳۰۰ کارمند در این شرکت کار می کنند. محصولات شرکت به صورت خرده فروشی و به صورت مستقیم به مشتری در سراسر دنیا فروخته می شوند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

مجله کار و تجارت ونکوور شرکت ناتیلوس را به عنوان “سالم ترین شرکت واشنگتن” در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. همچنین به عنوان بهترین محل کار در سال ۲۰۱۳ ،۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ و بهترین کارفرما در دسته ی شرکت های ۱۰۱ تا ۵۰۰ کارمندی و بهترین تیم تولید دستگاه های تندرستی در سال ۲۰۱۱ شناخته شده است.

دستگاه شکم
دستگاه شکم

شرکت ناتیلوس در تولید دستگاه های خانگی با چند برند برجسته همکاری می کند که این برندهای همکار شامل Nautilus®, Bowflex®, Schwinn®, Universal®, Octane Fitness® می باشند. ناتیلوس محصولات این شرکت ها را در بخش های دستگاه های هوازی، تردمیل، دوچرخه، الپتیکال و دستگاه های مکانیکی مثل وزنه آزاد و لوازم جانبی باشگاه ها، تولید، بازاریابی و عرضه می کند.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی