برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت جانسون فیتنس johnson fitness

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه جهانی جانسون متشکل از ساخت تسهیلات در شانگهای و تایوان با مرکز توسعه و تحقیقات در آمریکای شمالی، شانگهای و تایوان می باشد. به علاوه شبکه ی جهانی این شرکت شامل ۲۶ شعبه و شبکه خدمات رسانی آن در ۶۰ کشور می باشد که موجب خدمت رسانی آسان تر به مشتری ها در سراسر جهان شده است.

خانواده JHT شامل ۸ برند است که تمام کانال های فروش اصلی و بازارها را پوشش می دهد. از مساحت یک باشگاه خانگی کوچک گرفته تا تجهیز یک مرکز بزرگ فیتنس، جانسون برای هر سطح از فیتنس و برای هر بودجه ای راه حل دارد.

جلو ران
جلو ران

با وجود افزایش فقر در تایوان پس از جنگ، موسس JOHNSON، پیترلو، میدانست که دنبال کردن رویاهایش به تلاش سرسختانه، بلند پروازی و روحیه کار آفرینی نیاز دارد که ۴۰ سال بعد تبدیل به هسته ی اصلی کسب و کار این شرکت شد.

اولین ساختمان مرکز سلامت JOHNSON در سال ۱۹۷۵ افتتاح شد. بیش از ۱۰۰۰ نامه به شرکت آمریکایی نوشت و درخواست حمایت و خدمات برای نیازهای تولید اولیه خود کرد. او تنها دو جواب دریافت کرد. یک شرکت تجهیز ورزشی به نام ایوانکو (IVANKO) از او درخواست کرد برای آنها هالتر بسازد. اولین سفارش او ۴۰۰ دلار برای ۲۰۰ قطعه صفحه هالتر بود و اینگونه او فلز جانسون را تولید کرد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

در سال ۱۹۸۰ کار تولید صفحه هالتر را به فضای فیتنس کاردیو گسترش داد.

اخیرا JHT بزرگترین سازنده تجهیزات فیتنس در آسیا و سومین سازنده بزرگ در دنیا می باشد. با یک سیر تولیدی که تمامی کانال های فیتنس و بازار را پوشش میدهد از جمله VISION و MATRIX و HORIZON.

پرس پا افقی
پرس پا افقی

باشگاه های زیادی در ایران از دستگاه های بدنسازی جانسون استفاده نموده اند و جالب است که این وسایل هیچگاه کهنه نمی شوند و مدیران باشگاه ها وسایل بدنسازی جانسون دست دوم خود را به راحتی تعویض نمی کنند و اکثر باشگاه داران تعصب خاصی روی این برند دارند.

از بهترین دستگاه های این شرکت مولتی جانگل، کراس آور، پرس پا افقی و نشر جانب سیم کش جانسون را میتوانیم مثال بزنیم.   

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی