برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت آیرون مستر Ironmaster

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت آیرون مستر در تولید به روز تجهیزات باشگاه بدنسازی پیشتاز می باشد. این شرکت در منطقه سیاتل آمریکا قرار گرفته و مرکز فروش مرکزی آن در همین محل می باشد. این شرکت بالاترین کیفیت محصولات را دارد و ۳۰ درصد از فروش آنها ناشی از معرفی مشتریان ثابت آنها می باشد. کیفیت بالا و طراحی های جدید و همچنین خدمات رسانی به مشتری موجب موفقیت این شرکت شده است.

شکم دستگاه
شکم دستگاه

آیرون مستر در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد و مکان آن به ایالت واشنگتن منتقل شد. بیشتر تمرکز این شرکت بر روی تولید وزنه های آزاد می باشد. تمام محصولات این شرکت اعم از طراحی و مهندسی دستگاه ها در آمریکا توسط اکیپ متخصص تولید می شوند.

بخش عمده تولید این شرکت دمبل، خرک ها می باشد. آنها در بخش تولید دستگاه های خانگی تجهیزات وزنه برداری و دمبل های بدنسازی بهترین بازار امریکا شناخته هستند.

رضایت مشتری در اولویت و هدف مهم این شرکت است. آنها در سایت رسمی خود اظهار کرده در صورت عدم رضایت طی سی روز مشتریان می توانند تمامی محصولات را پس بفرستند و هزینه باربری و گمرک را نیز پرداخت می کنند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

این شرکت نیمکت، دستگاه های بدنسازی و لوازم جانبی مربوط به دستگاه ها را از نظر ساختار و مکانیکی به مدت ۱۰ سال گارنتی می کند. کابل ها و تشک های چرمی را به مدت یکسال گارانتی می کند. و گارانتی دمبل ها ۳۰ روز پس از خرید می باشد.

دستگاه های بدنسازی ایرون مستر بسیار محدود وارد ایران شده که اکثرا تحت لیسانس چین تولید شد این وسایل بدنسازی به صورت کلی نمره قابل قبولی می گیرند. درحال حاضر واردات آن بسیار کم شده و مدل جدیدی هم از این کمپانی تبلیغ نشده است

دستگاه قایقی سیم کش، لت سیم کش و ساق پا وزنه آزاد آن از جمله دستگاه های خوش ساخت و مرغوب بودند.

طراحی ظریف و شکیل آن برای باشگاه دارانی که بودجه متوسطی داشتند جذاب بوده و هست.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی