برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت بادی استرانگ body strong

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

 

شرکت بادی استرانگ با سرمایه برخی از شرکت های خصوصی در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد.

بادی استرانگ فیتنس یکی از بزرگترین سازنده های تجهیزات فیتنس برای کاربرد تجاری در چین با ۱۲ سال تجربه صادرات می باشد. بیشتر از سی درصد محصولات، به بیش از ۷۰ کشور فروخته می شود از جمله اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکا شمالی و جنوبی.

سرشانه
سرشانه

فروش محصولات این شرکت هر ساله بالاتر می رود و در چین رتبه یک را دارد. هدف این شرکت ارائه بهترین محصول با بهترین برند است.

کارخانه بادی استرانگ دارای طراحی حرفه ای و مدیریت عالی می باشد. آنها مواد خام با کیفیت را از کره وارد می کنند، امکانات پیشرفته مثل دستگاه برش لیرزی را از آلمان و رباط جوش را از ژاپن می گیرند. شرکت بادی استرانگ دارای امتیاز CE و iso9001 می باشد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

شرکت body strong در چهار بخش تولید دستگاه دارد: دستگاه های خانگی، دستگاه های هوازی، مکانیکی و دستگاه های فیزیوتراپی مراکز سلامتی.

تمامی دستگاه های بادی استرانگ تحت لیسانس کنترل کیفیت مورد تست قرار می گیرند و دارای گارانتی و تضمین کیفیت می باشند. این شرکت دارای مرکز توسعه و تحقیقات می باشد و هر روزه به دنبال راه حل های جدید برای رفع مشکلات مردم در زمینه فیتنس و بدنسازی می باشد.

با دسترسی و انتقال راحت و سریع دستگاه ها، کنترل کیفیت برتر، خدمات مشتری و خدمات پس از فروش همراه با گارانتی و کارمندان با تجربه همگی دست به دست هم داده اند تا مشتری ها از این محصولات رضایت کامل را داشته باشند.

جلوران
جلوران

در ایران از سال ۲۰۰۵ تا کنون بسیاری از این وسایل وارد شدند که حقیقتا نسبت به قیمت آنها کارآمدی خوبی داشتند و حتی می توانیم بگوییم دستگاه های بدنسازی دست دوم بادی استرانگ هم هنوز کیفیت خوبی از نمونه های نو ظهور چینی دارند و تقریبا در تمامی استان های کشور زیاد استفاده شده اند.

از جمله مدل های که تاکنون بادی استرانگ روانه بازار نموده اند در طرح های A6 ,A8 ,A9 ,K BD ,BS ,BW می باشد.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی