برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت اپتیموم Optimum

امتیاز دهید
3/5 - (1 امتیاز)

Optimum Nutrition مکمل های شرکت اپتیموم نوتریشن شرکت اپتیموم

شرکت اپتیموم (OPTIMUM NUTRITION)  ON) شعبه‌ای با مالکیت کامل از Glanbia (گروهی پیشرو در مواد غذایی و پنیر بین‌المللی) است.

این شرکت مالک و مجری دو برند مواد غذایی ورزشی ABB Performance و Optimum Nutrition می باشد که خط جامعی از محصولات را در چندین دسته تولید می‌کند. اپتیموم (ON) با استفاده از تجهیزات تولید پیشرفته در سه ایالت، تنها شرکت مواد غذایی ورزشی است که اقلامی را در هر گروه از محصولات مکمل های ورزشی را تولید می‌نماید. مکمل های غذایی، پودرهای پروتئینی، نوشیدنی‌های انرژی زا، ویتامین‌ها و مواد معدنی، هر چه که باشند، مواد غذایی و مکمل های بهینه از رهیافتی فعال برای حفظ استانداردهای بسیار بالا می باشند.

تاریخچه اپتیموم

OPTIMUM NUTRITION در سال ۱۹۸۶ برای برآورده کردن کلیه نیازهای مشتریان در بحث مواد غذایی و مکمل های ورزشی با کیفیت همیشه بالا تأسیس شد. همچنین این شرکت به خاطر نوآوری، پیشگام بودن در تولید پودر پروتئین وی، کازئین و آمینو اسید و بسیاری از مکمل های ورزشی دیگر مشهور است.

رهبری صنعتی کمپانی اپتیموم با کسب استاندارد طلایی ۱۰۰% از بابت پروتئین وی گلد استاندارد در سرتاسر جهان شناخته می شود.

پروتئین ۱۰۰% وی گلد استاندارد برنده جایزه ی بهترین مکمل پروتئینی سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ بوده است! در سال ۲۰۱۱، ۱۰۰% وی گلد استاندارد برنده بهترین مکمل سال و بهترین پودر پروتئینی سال شناخته شد. شرکت اپتیموم نیوتریشن از همان سالهای نخست همواره استانداردهای خود را ارتقاء بخشیده است. تا آنجا که امروز، مکمل های پروتئینی با الگو قرار دادن این مکمل مورد قضاوت و ارزشیابی قرار می گیرند.

دیگر شرکت ها

5 پاسخ

  1. استاد سلام سوالی داشتم اونم اینه که برنامه بدنسازی که از شما دریافت میکنیم … در کنارش برنامه تغذیه ای هم هستش؟؟ و این که برنامه تغذیه ای شما بر مبنای استفاده از مکمله ؟؟ و در نهایت هزینه دریافت این برنامه آنلاین چقدر میشه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی