برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت ماسل فارم MusclePharm

امتیاز دهید
4/5 - (1 امتیاز)

شرکت مکمل های غذایی و بدن سازی ماسل فارم MusclePharm آمریکا در سال ۲۰۱۰ میلادی در شهر دنور واقع در ایالت کورادو تاسیس شد. بازار فروش محصولات این کمپانی به سرعت توسعه یافت و هم اکنون محصولات ماسل فارم MusclePharm در بیش از ۱۲۰ کشور جهان به فروش می رسد و در اختیار بیش از ۴۵۰۰۰ خرده فروش از نقاط مختلف جهان می باشند.

تصمیم کمپانی MusclePharm برای همکاری با بدنساز افسانه ای آرنولد شوارتزنگر باعث شد که خط جدید مکمل های خود را با عنوان سری آرنولد یا سری آهن که یکی از هیجان انگیز ترین مکمل های سال ۲۰۱۳ می باشد که شامل ۷ محصول است به بازار جهانی ارائه دهد که یکی از این مکمل ها پروتئین وی آهن ماسل فارم می باشد.

از محصولات پرطرفدار شرکت MusclePharm می توان به:

  1. پروتئین کامبت (Combat Protein)
  2.  پمپ عضله اسالت (Assault MP)
  3.  چربی سوز شرد ماتریکس (Shred Matrix)
  4.  گلوتامین پودری ماسل فارم
  5.  کراتین ماسل فارم
  6. آرنولد آیرون وی (Arnold Iron Whey)
  7. آرنولد آیرون مس (Arnold Iron Mass)
  8. آرنولد آیرون پمپ (Arnold Iron Pump) اشاره کرد.

این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین مواد خام استفاده می کند و هرگز از مواد ممنوعه و موادی که توسط یکی از ارگان های پزشکی و علمی رد شده باشند استفاده نمی کند. استفاده از تکنولوژی و جدیدترین روش های تولید مکمل های غذایی ورزشی از ویژگی های برجسته کمپانی MP می باشد. همه محصولات این شرکت در آزمایشگاه های FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) تایید شده اند. همچنین محصولات این شرکت دارای تاییدیه GMP می باشند. تیم تحقیقاتی شرکت ماسل فارم از برجسته ترین پزشکان و دانشمندان در زمینه بهداشت، ورزش و علوم تغذیه تشکیل شده است.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی