برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت سایتک Scitec

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

کمپانی سایتک (SCITEC NUTRITION) از سال ۱۹۹۶ جهت تولید مکمل های بدنسازی و غذایی با کیفیت در کشور مجارستان تاسیس شده است. در ادامه این کمپانی بعد از گذشت تنها چند سال، تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروتئین وی و مکمل های ورزشی و غذایی در جهان شد. کارخانه عظیم و آزمایشگاه مدرن سایتک Scitec، تضمینی برای کیفیت محصولاتش می باشد. کمپانی سایتک تولید کننده بیش از ۷۰۰ محصول می باشد که این تعداد همواره در حال رشد می باشد.

از ویژگی های محصولات سایتک Scitec نوتریشن می توان کیفیت، تنوع بسیار بالا و اثربخشی حرفه ای را نام برد و در واقع این شرکت برای نیاز های مختلف، اهداف مختلف و ورزشکاران کلیه رشته های ورزشی محصولاتی حرفه ای و تخصصی را به بازار جهانی ارائه داده است.

این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین مواد خام استفاده می کند و هرگز از مواد ممنوعه و موادی که توسط یکی از ارگان های پزشکی و علمی رد شده باشند استفاده نمی کند.
همه محصولات این شرکت در آزمایشگاه های FDAA (سازمان غذا و داروی آمریکا) با کیفیت بالا و با بالاترین استاندارد تایید شده اند. همچنین محصولات این شرکت دارای تاییدیه GMP می باشند. تیم تحقیقاتی شرکت سایتک Scitec از برجسته ترین پزشکان و دانشمندان در زمینه بهداشت، ورزش و علوم تغذیه و علم تمرین تشکیل شده است.

محصولات کمپانی سایتک Scitec، طیف وسیعی از افراد را از جمله زنان و مردانی که به دنبال سلامتی و تناسب اندام هستند و همچنین ورزشکاران حرفه ای رشته های ورزشی مختلف را تحت پوشش خود قرار می دهد.

از محصولات پرطرفدار این شرکت می توان به:

  1. تانک ماسل آرمی سایتک (Tank Muscle Army)
  2. آلترا آمینو ۱۰۰۰ کپسولی (Ultra Amino)
  3. پروتئین وی ۱۰۰ % حرفه ای (۱۰۰% Whey Protein Professional)
  4. پمپ ماشین جنگی (War Machine)
  5. کربو پروتئین جامبو (Jumbo) اشاره داشت.

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی