برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت بی اس ان BSN

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت بی اس ان BSN آمریکا در سال ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شد و از آن زمان تبدیل به رهبری جهانی در بازار مکمل های غذایی ورزشی شده است که این امر با تلاش بی‌وقفه در ایجاد محصولات پویا، پیشگام و نتیجه‌ بخش محقق شده است. محصولات کمپانی BSN بیش از ۳۵ جایزه‌ی مواد غذایی ورزشی را در شش سال اخیر کسب کرده‌اند که این تعداد بیش از هر شرکت دیگری در این صنعت می باشد.

دسترسی به محصولات بی اس ان BSN واقعاً جهانی است، چراکه محصولات توسط ۴۰,۰۰۰ خرده‌فروش ملی حمل شده و در سراسر ۹۰ کشور جهان توزیع می‌شود. خط تولید گسترده‌ی آن به گونه ای است که همواره کلیه محصولات آن به اندازه کافی تولید و به سرتاسر جهان ارسال می شود. تلاش های فروتنانه شرکت بی اس ان برای تحقیقات، منجر به پویا شدن صنعت مکمل و در نتیجه تولید محصولات با کیفیت تغذیه ای افزایش یافت. عقیده و شعار اصلی تیم بی اس ان، نو آوری – تکراری هرگز، می باشد که بیشتر از یک دهه با این تفکر در صنعت ساخت مکمل به موفقیت های بیشماری دست یافته است. این برند موفق در طول یک دهه فعالیت خود توانسته است به بیش از ۴۰ جایزه و عنوان برتر تولید مکمل های غذایی دست یابد و این تعداد بیش از هر کمپانی مکمل سازی دیگری میباشد.

به‌ هرحال اکثر محصولات آن به حد کافی چند منظوره هستند که می‌توانند استفاده از آن‌ها را به ده‌ها هزار سبک زندگی و مشتری مختلف بدهند، بطوریکه BSN را از رقیبانش که محصولاتشان فاقد این جاذبه‌ی عمومی باارزش هستند، متمایز می‌کند.

از مکمل های مشهور و حرفه ای شرکت بی اس ان می توان به:

  1. کربو پروتئین ترومس (True Mass)
  2. کراتین ترکیبی سل مس (CellMass)
  3. پروتئین سینتا ۶ (Syntha 6)
  4. آمینو ایکس (Amino X)
  5. و پمپاژخون ان او اکسپلود (No Xplode) اشاره کرد .

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی