برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت سلوکور CELLUCOR

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت مکمل های بدنسازی سلوکور Cellucor خط مشی کیفیت، یکپارچگی و صداقت و نوآوری همیشگی را به عنوان ماموریت و هدف خود دنبال می کند. برای ارائه بهترین نتیجه ممکن و همزمان با بهبود کیفیت زندگی مردم تمام تلاش خود را انجام میدهند.

تک تک واحدهای تولید تحت آزمایش دقیق و شدید برای اطمینان از قدرت، ثبات و مهمتر از همه ایمنی قرار می گیرند.
بسته بندی آن نه تنها فرمتی از کیفیت برتر می باشد بلکه نشان وضعیت برتر و نخبه صنعت مکمل می باشد. این شرکت بر نتایجی که مشتری می گیرد اعتماد می کند تا کمپین بازاریابی و خدمات علمی خود را به عنوان پایه و اساسی برای موفقیت شان به پیش ببرند.

از ویژگی های محصولات سلوکور Cellucor می توان:

کیفیت، تنوع بسیار بالا و اثربخشی حرفه ای را نام برد و در واقع این شرکت برای نیاز های مختلف، اهداف مختلف و ورزشکاران کلیه رشته های ورزشی محصولاتی حرفه ای و تخصصی را به بازار جهانی ارائه داده است.

سلوکور Cellucor بدنسازان، وزنه‌برداران و ورزشکاران حرفه‌ای و سخت‌کوش را هدف قرار داده که در آرزوی رسیدن به سکوهای بالا و قهرمانی هستند. این ورزشکاران کسانی هستند که متکی بر دانش و آخرین پژوهش‌ها در حوزه‌ی مواد غذایی هستند تا با مصرف این مکمل های ورزشی سطح تمریناتشان را بالا برده و روند عضله سازی خود را سرعت بخشند.

همه محصولات این شرکت در آزمایشگاه های (سازمان غذا و داروی آمریکا) با کیفیت بالا و با بالاترین استاندارد تایید شده اند. همچنین محصولات این شرکت دارای تاییدیه GMP می باشند. تیم تحقیقاتی شرکت سلوکور Cellucor از برجسته ترین پزشکان و دانشمندان در زمینه بهداشت، ورزش و علوم تغذیه و علم تمرین تشکیل شده است.

مکمل های چربی سوز و مکمل کراتین و گلوتامین این شرکت در بازار اروپا و امریکا بسیار موفق بوده از بهترین های بازار است.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی